Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Har en med tre hjul nå, som er tung å manøvrere nå som han er såpass tung. Den er også ustabil. Hvilken paraplytrille anbefaler dere til så store barn ? Vil helst ha med bøyle foran.
annki83 Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 jeg hadde en carena paraply trill som du kunne legge ned ryggen på.. men den anbefaler jeg ikke. gud for noe dritt og kjøre.. og tilslutt datt det ene hjul av.. så i sommer kjøpte jeg meg en brio sitty. den bruker jeg hverdag frem og tilbake til barnehagen. snuppa på 2år liker den veldig godt. hun sitter godt og har god oversikt. (hun liker den så godt at hun fikk en helt lik til dukka si på bursdagen sin) jeg er veldig fornøyd den er lett og trille, stabil og tar ikke stor plass sammenlagt. blir spennde og se hvordan den er å trill i snø\slaps (vis det kommer noe særlig snø da..)
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har lurt på en sånn, men blir den liten nok sammenlagt ? Vi har en Teutonia Timmy som hovedvogn, men denne blir for stor å ha liggende i bilen.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Brio Race er min favoritt tror jeg! Den er bittelitt større enn Sitty´n, men ikke mye.
Ksenia & Anjem Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 emmaljunga scooter brio race mange fine
annki83 Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 ta deg en tur på en vogn butikk og sjekk litt ut hvilke vogner de har. da kan du også teste ut hvilke du evt får plass til i bagasjen på din bil
bunnie Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 aner ikke, men hadde jeg hatt en jente på to år, hadde jeg kjøpt den rosa juicy maclaren trilla! såå søt!
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Hehe, har to gutter. Og hadde nok ikke kjøpt rosa vogn uansett - men den vinrøde til MacLaren er fin til begge kjønn. Bare synd MacLaren er så dyre....
Knøttefrøken Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har Brio sitty til min sønn som blir 2 nå neste uke. Og han synes den er veldig fin. den blir ganske liten sammenlagt, men ikke så liten som en paraplytrille da. Vi har også satt på et sånt brio ratt som du får kjøpt til, og pga denne er det ekstra stas å sitte i vogna. Eneste negative er at du ikke kan legge ryggen helt ned.(det er kun en liten hvilestilling) Men med Brio Race, og emmaljunga scooter, og maclaren får du liggestillinger...men de er dyrere og:-)
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 Dere med Sitty, har dere annen vogn i tillegg da ?
Knøttefrøken Skrevet 16. desember 2009 #11 Skrevet 16. desember 2009 jeg har en gammel svær emmaljunga vogn som vi bruker som sovevogn i bhg(kjøpte på finn til 500kr). denne tar jeg med hjem i helgene bare..ellers bruker jeg bare sittyen:-) veldig fornøyd. Etr tips, kjøp den i sverige. kjøpte min der for 850 sek:-)
LegallyBlond Skrevet 16. desember 2009 #12 Skrevet 16. desember 2009 Sitty er en super trille. Vi har den nå som hovedvogn til vår 2,5 åring, men han har sluttet å sove på dagtid. Sover de på dagen bør du ha en med rygg som kan legges ned. Men sånn jeg forstår det så vil du ha en vogn i bilen som er mindre enn timmy? For sitty er ikke noe særlig mye mindre enn timmy sammenslått, littegrann men ikke mye. Men den føles litt lettere å trille både pga vekt, men også tyngdepunkt på setet. Vi ha en maclaren techno xlr trille, den er genial. Bestilte på ebay, betalte 2100 kr totalt. Det var en helt ny 08-modell som var beregnet på det europeisk markedet. De hadde techno xt også, den kom på 1900 kr totalt. Peg perego er også en god trille, og den har frontbøyle. Men den er litt tyngre, og det merkes bedre jo større barnet blir. Er også litt større sammenlagt. Om han ikke skal sove i vognen, og den i hovedsak skal ligge i bilen ville jeg helt klart vurdert en quinny zapp. De er perfekt til det bruket. Men den har kun oppreist sittestilling.
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #13 Skrevet 16. desember 2009 Takk for mange tips. Ja det er en som er mindre enn timmyen sammenlagt jeg er ute etter - -bilen min er mikroskopisk. Hmmm, veldig mange som skryter av MacLaren. Tror jeg må ta en kikk, vurderer å kjøpe brukt i så fall.
LegallyBlond Skrevet 16. desember 2009 #14 Skrevet 16. desember 2009 Maclaren er den beste shoppingtrillen/reisetrillen som finnes Den er faktisk usedvanlig god kvalitet, og en drøm å trille. Selv om den har trillehjul er er hjulene gode, og det er litt str på dem. Ikke noen skogsvogn, men går an det også om man på fram Eneste minuset er at den kan bli litt lang sammenlagt, men vil tro den går i de fleste bagasjerom uansett. Men totalt sett tar den veldig liten plass. Hadde sett meg om etter en fint brukt techno xt, ville valgt 07 modell eller nyere pga hjulene. Ville også sjekket ebay, kan som sagt få billig fra USA for det koster en del brukt også. Lurt å se på den på butikk først så du vet at det er noe du kan tenke deg. Eller så er som sagt zapp også ett supert alternativ i små biler
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. desember 2009 #16 Skrevet 16. desember 2009 Du kan få kjøpe min mclaren techno xt 2008modell=)
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #17 Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor vil du selge den da ? Og evt for hvor mye ?
~sjiraff~ Skrevet 16. desember 2009 #18 Skrevet 16. desember 2009 Sjekk litt maclaren på nett. Den er nemlig blitt trukket tilbake flere steder fordi det er flere barn som har måttet amputere fingre etter at de har kommet i klem på denne trillen.
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #19 Skrevet 16. desember 2009 Ja det leste jeg, men det er jo når den slås sammen. Det er det voksne som gjør, ikke barna. Alle vogner kan jo klemme fingrene på et eller annet vis når den slås sammen.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. desember 2009 #20 Skrevet 16. desember 2009 Fordi storesøster på 2,5 nekter å sitte i vogn, og lillesøster på 11mnd ikke liker den=( Hun MÅ se oss når vi triller... Hadde tenkt rundt 2000 for vognen med rosa pute og skulderstropper og regntrekk. Men vet ikke hva den koster ny nå da=S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå