Gå til innhold

Hvor ofte bader dere babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller baby og baby, nå har jeg ei på 11 mnd da. Hun bader "bare" 2 ganger i uka, er det lite? Hun er atopiker, så prøver å begrense badinga litt. Vasker henne hver dag og da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min pirat er 3 mnd og hun blir også bada bare 2 ganger i uka. Hun har ikke noe hudproblem (iallefall ikke så langt) og jeg ser vel at hun kanskje burde ha bada litt mer. Hun er feks rimelig loete mellom tæra, og det er litt vanskelig å vaske bort. Men så langt er det kun vasking hver dag og bading 2 ganger i uka ja, lo eller ikke lo..

Skrevet

Det blir ein sånn rundt 2-3 gonger i veka her òg. (Knotten er 3,5 mnd). Det samlar seg uante mengder lo mellom tærne hennar ja.. men eg begynner å få dreisen på å vaske det vekk med mesoft med olje og vatn. Mesoften er så liten at den kjem til mellom tærne. Berre eit lite tips..;)

Skrevet

Snuppa på 13 mnder dusjer 1-2 ganger i uka. Samme med gutta på 3 og 5 år.

Dusjer kanskje 2 ganger selv også i løpet av en uke.

Hihi, fikk mye info her;)

Skrevet

Her har han badet 2 ganger siden han var liten og gjør det fortsatt, er 2 år.

Vi har faste badedager på onsdag og lørdag, synes det fungerer veldig fint.

Selv dusjer jeg hver dag...

Skrevet

Mine barn på 1 år og snart 3 år bader ca. 1 gang i uka og har gjort det helt siden de ble født. Mine har ikke behov for noe mer til vanlig, men de blir spylt/vasket nedentil i badekaret hver morgen.

Skrevet

Mine "babyer" hehe bader 3 ganger i uka:) De er snart 4 og 1,5år

Skrevet

min på 20 mnd bader 2 ganger i uka. Er av og til litt svett på beina så da vasker vi dem litt oftere. Om sommeren blir det mer for da blir mer av huden møkkete

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...