Gå til innhold

Nn som er i uke 16?


Vårspire-2010

Anbefalte innlegg

Når har dere termin? Jeg har termin 30. mai, men da er jeg jo egenltig lenger på vei. Men legen mener jeg er 16 uker s¨da skal jeg vel ha termin i beg. av juni?.. Så hadde vært gøy å høre dere andre som er ca like langt som meg om når dere har termin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 15+6 i dag, dvs jeg er i 16 svangerskapsuke... Har termin 5.juni.

 

Har forresten fått vondt i brystvortene og klemmer jeg på dem så kommer det noe hvit talg-lignende ut av dem... Syns dette er skikkelig ekkelt! Bare sånn btw liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 6. juni, 16. uke, 15 + 5 i dag. :)

Kan det komme noe ut av brystvortene allerede nå??? :o *sjekke*

Jeg er i fin form, bortsett fra svimmel og litt strekking\vondt nederst i maven. Var veeeeldig sliten i 1.trimester så i forhold til da er jeg frisk og rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har min første dag i 16. uke i morgen. Har termin 12 juni.

Formen er ganske grei.. endel strekking/stikking neders i magen.. har følelsen av stølhet i magen til tider. men ellers alt bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er 15 pluss 3 idag, og har fått termin 9 juni...litt rart med tanke på deres termin:) hihi kanskje min burde være 8 juni istedenfor.hm

 

Får nok bare vente til 7 Jan - da har jeg fått ultralyd og da får en vell "ordentlig" termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at så mange svarte! :D Selv har jeg ikke peiling på hvor mange uker jeg er på vei, har ingenting å gå ut i fra, trodde jeg hadde vært flink med p-pillene ;) Men legen mente det stemte best med "toppen"(?) Så da sier jeg det til jeg drar på ultralyd 5. januar. Så da blir jeg vel i den klubben her til jeg får vite noe mer.

 

Selv merket jeg det hele med at puppene var blitt ganske mye større, og så sjukt ømme, så når jeg da merket at det ikke kom noen mens testet jeg, var bare bitte bitt kvalm, men gikk over i uke 8. De er fortsatt ømme, så synes jeg de lukter rart?! Er det bare meg? Ingenting kommer ut av de enda.

Kjenner det strekker litt i "livmora", ganske mye innimellom faktisk, men godt å kjenne at det skjer noe synes jeg :) Har liksom ikke så mye symptomer ellers.

 

Fler som har vondt midt på ryggen? Kan ha noe med at jeg er frisør og står mye på jobben, men har aldri hatt så vondt. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! heeeeelt forferdelig vondt i midten av ryggen.. ikke noe særlig i korsryggen som jeg leser om, mer opp mot skuldrene.

hjelper ei heller å sette seg fordi det fortsetter hele dagen, haha.

Jeg jobber i helsesektor og har mye trasking og løfting på dagsplanen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre det ikke bare er meg , det er liksom der ryggen "buer"! håper det går over altså, dette går jo ikke ann å ha når det er jul og stappfulle lister på jobb! Skal jobbe hver dag frem til julaften, så blir det godt med 4 dager fri! :D God bedring til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har time på Ahun dagen etter dere, 5. jan klokken 10! Men har byttet sykehus til Kongsvinger, så får se om jeg får en annen dag da. Er fra Jessheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trudde jeg hadde oversikt og at jeg var 15 uker fredag for en uke siden. Etter en "tidlig" UL privat den dagen, sa gyn.legen at jeg var 17 uker. Så det vil si at jeg nå er ca 18 uker.

Har da egentlig havna i mai-klubben med termin 25.mai i stedet for 6.juni. Skal på ordinær UL 12.januar så venter til da til før jeg evnt bytter terminklubb. Litt trist å forlate juni-klubben så spørs om jeg ikke blir i begge to :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy da! Jo, jeg pendler lityt frem og tilbake selv, vanskelig å vite når man ikke veit om når siste mens eller noe!

Noen som har begynt å få mage som er i uke 16?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 16! og har akkurat fått vite at barnet mitt er en gutt!

Barnet mitt var en jente forrige ultralyd i uke 12, så noen ganger kan man ta feil ved tidlig UL, gitt!

Både hjerterytmen og kjønnet så ut til å være ei jente.. men tok en privat ultralyd hos en utrolig dyktig lege fra England og han kunne med 100% si at dette var en gutt ;)

Fikk til og med se på 3D det lille beviset på at dette var en gutt.

Han kunne også medele at gutten skulle hatt en tvilling. Han kunne tydlig se en skillevegg med spor etter fosterannlegg. Jeg hadde en kraftig blødning i uke 5 og det var samtidig jeg fant ut jeg var gravid...

Den legen jeg går til hos kontroll har ikke sagt noe om dette... Så jeg skal nok nevne på det neste gang jeg har ultralyd.

Synes jeg har rett til å vite set selv om det ikke er noe å gjøre noe med og bare naturensgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...