fjollefrua Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 er så lei dette evige middagsmaset at jeg snart blir gal... er det en underforstått ting at det alltid er vi jenter som skal finne på middag? Kan ikke mannfolka finne på noe for en gangs skyld????? Arrg!
HTC Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 I dag lager jeg Findus frossne fiskesuppe med litt ekstra påfyll av fløte, laks, gulrot og purre. Sammen med hvitløksbrød er dette digg mat jeg gjerne kan servere gjester og må slenge sammen noe raskt =)
mirredutt Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Frossenpizza her... Eier ikke middagsfantasi for tiden!
PAVEEL Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Findus, God gammeldags fiskegrateng her. Kink i ryggen, gidder ikke noe avansert.
milla84 Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Ørret stekt i stekeovn.Med poteter og div tilbehør til har vi hatt i dag. Ellers kan du jo lage: Spagetti med kjøttdeig Koteletter Kylling m/ris Bakt potet med bacon div. grønnsaker rømme og kryddersmør. Wok. Har egentlig dårlig fantasi når det gjelder middag selv for tiden.
CMH Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Her skal jeg hvertfall ha nachos med kyllingkjøttdeig
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Biff chop suey Grøt Pannekaker kokt fisk med gulrot, potet og bacon stekt fisk med potet, gulrot og saus
Hellinor Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Jeg er også middagslei, men i dag fant jeg på noe nytt til en forandring, og alle var fornøyde Litt julete også. Kjøp ferdig kokt juleskinke og skjær i skiver (jeg serverte kald, kan også varmes) Lag lettvindt risotto av 6 dl ferdig buljong, 2 dl matfløte, salt, pepper, 3 dl basmatiris. Alt blandes og kokes i 15 min. Tilsett erter de siste 2 minuttene. Og så hadde vi rødkål til (sånn surkål som er rød). det var godt. Sikkert godt med saus til skinka, men gikk fint uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå