Gå til innhold

Erfaringer? Borte en natt fra en på 5mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har planer om å ha en skikkelig kjæreste kveld på lørdag, skal sove på hotel og greier.

Mini skal være hos søsteren min (hun er den eneste jeg stoler nok på)

Hun har 3 barn fra 11-19 år, så jeg føler hun vet hva hun gjør.

Lillemann skal da både få pumpet melk (fersk for han tar ikke fryst)og Nan, og sikkert litt grøt.

Jeg kommer til å være borte fra han i litt over 24 timer.

er jeg gal som finner på å være borte så lenge?

Jeg kjenner nervene begynner å komme her.

Huff hadde dere gjort det?

Noen som har sovet borte før, med så små barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er du ikke gal :) Bare deilig å sove litt lenge og bare være kjærester. Hvis du klarer å slappe av, da.

Skrevet

Nei du er ikke gal.

Dra på kjærestekveld og nyt tiden med din kjære:-)

Skrevet

Minsten er var knapt 5 1/2 mnd første gang jeg var borte fra lørdag morgen til søndag ettermiddag/kveld. To uker etterpå ble det ny runde med lørdag morgen til søndag kveld. Var utdrikningslag og bryllup til ei god venninne. Minstemann var også mye mer vant til å ha barnevakt (allerede da) enn eldtse var på samme tid så anså det ikke som noe problem.

Skrevet

Selvsagt helt i orden!

Regner med at gullet kjenner tanten sin fra før :)

Skrevet

Det kommer til å gå kjempe bra! Min mann var i USA da jeg endte opp på sykehuset. Da var babyen 7 uker... Da måtte jeg overlevere han til mamma i over en uke. Det var utrolig sårt! Men det hadde gikk veldig bra. Jeg klarte å beholde melken og ammer ennå, men har skjønt at nan også funker bra og lar pappan ta han mye mere nå og jeg drar på shopping eller noe annet for meg selv. :-)

Det går som regel bra med babyen og barnevakten. Det mors hjerte som sliter i sånne tilfeller... ;-) Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...