Magehus Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Min lille datter på ti måneder har nettopp fått middag. Vi avslutter som vanlig med litt melk i flasken i sofakroken. Etter dette satt vi og koste. Hun snudde seg bort, hvorpå jeg sa navnet hennes og hun snudde seg mot meg. Jeg fortalte henne at jeg var veldig glad i henne. Da bøyde hun seg frem og koste meg. Tårene trillet hos mamma da, gitt
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Åhhh... så søtt Og om nybakt mor så triller tårene når jeg leser slikt... er visst blitt emosjonell inkontinent.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 så fantastisk når de begynner å respondere:-) Gutten min er straks 8 måneder og gnir nesen sin i ansiktet mitt og smatter på haken min til det ligger igjen nok spytt og sikkel til å slukke en liten brann :-) Det er sprøtt hva som kan gjøre en mamma lykkelig :-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 *Snufs* Ja jeg er fortsatt ganske hormonell etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 snufs:) Som høygravid, og hormonell så blir det tåre i øyekroken. Gled deg over sånne øyeblikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå