Lene~mor til tre Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Min favoritt til jul er Freia`s Dessert sjokolader
Sara Rompompei Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Om vi snakker kjøpevarianten så må det bli Kong Haakon... Jeg er så teit at jeg blir kjempeglad om jeg får sånt i julepresang hehe. Av den hjemmelagde varianten så liker jeg allerbest hjemmelaget marsipan i forskjellige varianter.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Eg er med deg på denne, Lene~mor, dessertsjokolade er best! Er ikkje spesielt glad i konfekt, er så mykje av fyllet eg kan styre meg for. Dessertsjokolade har alltid vore mandelpresangen på julafta heime hos mamma og pappa, kan dessverre ikkje videreføre den pga allergi. Trur eg må ønske meg til jul... )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 må nok bli "after eight"
Kulå Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 after eight er jo bare kjempedigg : ) mmmm, klarer ikke stoppe når jeg først har begynt(derfor må jeg la vær å åpne eskene) Men jeg syns mozart kuler er veldig godt også... Det har jeg laget selv i år : )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 er ikke noe glad i konfekt, så må si toffeefee om det kan klassifiseres som konfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå