Bellbaby Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg er 14+1 på vei med nr 2 og har tydelig gravidmage, så mye at jeg får kommentarer på om jeg er lengre på vei. Det gjør at jeg "skjuler" magen litt, men er det andre som fikk mage tidlig? Har sjekket om det er tvillinger, og det er det ikke.. Har fra før en gutt på 2 år :-) Var ikke så tidlig stor med han.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 jeg er kjempe stor.. venter nr 2 nå.. vi er jo alle forskjellige så jeg tror ikke det er noen mal på når magen kommer jeg:)
minime<3 in belly Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Jeg fikk spørsmål fra foreldre i barnehagen der jeg jobber om jeg var gravdi og da var jeg 8 uker på vei.... magen min ble bare kjempe formet med en gang jeg ble gravid. Selv om jeg gikk ned 9 kg de første mndene så det var ikke vektøkning det skyltes. Jeg bærer også bare på en heldigvis, men sånn er det vel med nr 2 tenker jeg. Har selv en gutt som er født i juli 07 så det er ikke så lenge siden jeg gikk gravid sist på en måte. Har nok litt å si det også.
En liten mamma Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Åja, magen kom nesten før jeg visste at jeg var gravid! Utrolig irriterende, kunne jo ikke akkurat skylde på at babyen var stor heller... Følte meg veldig oppblåst hele tida. Fødte sist i desember 08 -ett år siden idag faktisk, så det var jo ikke lenge siden forrige graviditet heller.
mamma00 Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Synes nesten jeg er like stor nå som da jeg fødte jenta mi jeg - riktignok var det nesten tre måneder for tidlig, men jeg er bare 16 uker på vei. Måtte ut av buksene mine i uke 9. Venter heller ikke tvillinger. Det er veldig vanlig at vi er større med nr. to eller senere, siden magen har strukket seg i det første svangerskapet. Kos deg med magen din du!
nicless Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Dere kan se her : http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Den-gravide-kvinnen/Animasjon/Se-barnet-og-magen-din-vokse/ Der ser man hvor lite forsteret i feks uke 8.Livmoren er langt unna navlen.Og da er det lite sansynelig at det er en gravidmage enda ) Uke 14 kan noen sikkert begynne å få en gravidmage.Men uansett,synes denne siden hvor vi ser hvor mye babyen og livmora vokser er bra.Gir oss en pekepinn hvordan magen blir synes jeg
nicless Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Må legge til dette med tarmene da.Det skyldes nok de store magene vi får så tidlig
Bellbaby Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2009 Ja, det er nok både det at det ikke er lenge siden magen var strukket sist og kanskje noe luft..:-) He he, uansett er det godt å høre at det er flere som får mage tidlig. Jeg er jo sååå glad for å være gravid igjen, så nå skal jeg blåse i hva andre mener og synes og bare nyte at magen vokser!
Bellbaby Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2009 Jeg måtte begynne med mammabukse i uke 8, og trodde jeg var omtrent alene om det. Godt å høre! Skal ikke tenke så mye på det mer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå