Gå til innhold

Da er vekta mi endelig på vei nedover..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde satt meg ett første mål og det er endelig nådd.. Litt surt at jula kom nå for det blir vanskelig da. Men håper jeg bare får trimmet litt i jula så skal jeg i gang igjen 1.januar!!!!! Så målet mitt er nå og ikke legge på meg, men å holde den stabil i disse to uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også nådd mitt mål, om å komme tilbake til vekta jeg hadde før svangerskapet - og det har jeg. Veier 2 kg mindre nå enn før jeg ble gravid.

Neste mål er nå ned alle de kg jeg har for mye (og det er noen). Men tar det forsiktig, for da holder dem seg kanskje lettere borte enn om jeg skal gå fort ned.

Håper på ok vær i jula, slik at vi kan kose oss ute hele familien. Gå turer, leke osv.

Skrevet

Ja det håper jeg også Fru hottentott. utrolig hva det hjelper på med masse bevegelse når en spiser hele dagene..

Gratulerer med nådd ditt mål. Jeg har enda mange kg igjen før jeg kommer ned i vekta før jeg ble gravid første gang. Og enda gler siden jeg ble gravid andre gang. Så enda fler siden jeg ble gravid første gang.. He he.. Så har en lang vei foran meg, skal ta tiden til hjelp jeg og. Tror også at de kg som går seint av er enklere å holde av!!

Skrevet

Så hyggelig å høre... bra at det endelig går rett vei for deg:)))

Jeg syns også at det blir en skikkelig utfordring med jula....jeg skal prøve å holde vekta så stabil som mulig....

Skrevet

Gratulerer!! Bra for deg!

Julen trenger ikke bli fet hvis du følger noen regler: ut hver dag og vær fysisk aktiv en times tid, spis deg mett, men ikke overmett, ha sunne middager i mellom alt det fete, begrens kakespisingen (spesielt hvis du tenner på sukker, det tar ikke lang tid før kroppen venner seg til nye sukkermengder). Drikk maks en kopp gløgg, eller helst julete i stedet, du unngår mye sukker på den måten. Spis mer frukt enn kaker og velg bort ekstremkaker som delfiakake. Spis tørket frukt og nøtter i stedet for konfekt og godteri. Drikk isvann med lime og sitron i stedet for brus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...