Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Og det er ikke bra!! Men jeg bare MÅÅÅÅÅ bruke de. Særlig etter dusj.. Og nå har jeg vært tom noen dager og er helt på knærne hehe.. Og JADA jeg vet det er skadelig å bruke dem i ørene.. Har vært hos ørespesalist også som sa at jegmåtte slutte, men jeg klarer ikke. Er visst min røyk dette her.. Så hvis andre har noen ideer om hvordan jeg kan slutte så kom med dem, jeg klør og føler det er fult i ørene når jeg ikke bruker dem.
Lene~mor til tre Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Har samme problem som deg, jeg har fått kjeft av legen flere ganger...
Sara Rompompei Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Kjenner igjen dette her ja... Og er litt irritert om dagen, for jeg finner ikke de jeg vil ha hehe. Hater sånne myke med dårlig dott som bare bøyer seg...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Har vært litt avhengig jeg og, men har blitt bedre. Pleier å bruke ørelys innimellom,hver 2 eller 3dje månede. og da kommer det ut masse, det kan jeg anbefale.
Herkules Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Hey er vi flere!!! Ja ja jeg er avhenging og har IKKE fått kjeft av noen så jeg bruker dem med god samvittighet. Har ikke ørevoks da så mulig der er derfor jeg ikke skaper noe trøbbel med å bruke dem. Bare klør og må smøre med krem Min tabbe er at jeg har brukt dem foran barna og i en alder av 14 mndr fant min sønn en og tok den i øret. Det gikk heldigvis fint, men dumt at han hadde sett meg gjøre det Jeg må ha Jonhsons & jonhsons Eneste som duger. Har fått tak i de på Rimi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå