Gå til innhold

HVa hadde du valgt i en slik situasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har vært våken om natten pga av våkent barn. Tidlig av gårde, følger i barnehagen, lang dag på jobb, hente i barnehagen etter jobb, lage middag, hjelpe eldste med lekser, går på foreldremøte mens mannen legger barna, kommer hjem, skifter, rekker en femti minutters joggetur.

Deretter tar du en dusj og ser ti minutter på TV, før du begynner på trappene opp til soveetasjen.

Hva velger du nå, hvis du har disse tre mulighetene:

1. Komme inn på et kaldt, mørkt soverom, legge deg i rent, strøket sengetøy og SOVE. til du må opp kl. 7 neste morgen.

2. Komme inn på det samme soverommet og ha sex med mannen din.

3. Komme inn på det samme soverommet, og ha sex med George Clooney/Johnny Depp/Michael Persbrandt (Fritt valg én av dem, eller en annen veldig kjent mann) du liker. Dette tredje alternativet vil foregå i et parallellt univers, slik at det ikke kan påvirke det livet du ellers lever og ikke vil regnes som utroskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde det sån over ti ville jeg valgt nr 1.

Om dette var en spessielt hard dag ville jeg valgt nr 2, man sarset på en kjapp en. Det trenger jo ikke ta en time.

Skrevet

1

Hadde jeg sovet greit nok om natten, så

2

Men jeg er veldig avhengig av søvn, så hadde nok blitt 1 da ;-)

3 er uaktuelt da jeg rett og slett ikke har lyst på sex med andre menn enn min mann uansett hvor knusedeilige jeg kan synes noen av de du nevner er ;-)

Skrevet

2, selvfølgelig:) Da får jeg jo både nytelse, kos og nærhet, og enda bedre søvn etterpå...

Skrevet

HI her. Søvnmangel og travel hverdag var en langvarig situasjon.

Skrevet

Ville droppet joggeturen og gått for nr.2

Skrevet

hm, ok, nr 1 4-5 dager i uken og nr 2 2-3 dager i uken ;-) Variasjon fryder...

Skrevet

Nr. 2 definitivt, sove kan man jo gjøre etterpå og jeg har ikke noe som helst ønske om eller behov for å ha sex med andre enn mannen min, parallelt univers eller ikke.

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Sooooooooooooooooove... Sleng på en sjokolade på nattbordet og jeg er i himmelen!

Skrevet

Sove.

Sex er oppskrytt...... Selv med Johnny Depp. Sex generelt.......

Skrevet

Ingen. Jeg hadde nok sovna av allerede på sofaen mens jeg så på tv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...