Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Til gutten på 7 år har vi kjøpt lego som han ønsket seg. Til jenta har vi kjøpt noen barbie hester med kjerre hun ønsket seg. Vet ikke hva vi skal kjøpe til minsten på 1 år..
Lene~mor til tre Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Til gutten vår på 7 har vi kjøpt Ben10 flexitrax bilbane og quercetti klinkekulebane, Til jenta vår på 9 år har vi kjøpt Polly pocket kjøpesenter med 3 leiligheter til og et keyboard.
yasmina Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 De 2 store faar fra oss foreldre sykkel og power ranger ting. Minsten faar leker og sengeteppe i samme stil som de to andre har.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Han på snart 5 år får utstyr til småtraktorene sine (møkkvogn, rundballpresse og harv). Også får han bok: den store boken med mormor og de åtte ungene. Også kjøpte jeg tre bukser til han i høst, som jeg har pakket inn som han får. Hun på nesten 2 mnd hadde vi ikke tenkt å kjøpe noe til, men da ble storebror sint - for han mente at lillesøster også måtte få pakke. Så hun får en bukse og en body fra oss foreldre også en leke ting fra broren.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Eldste på 9 år har fått sykkel nå i høst som han har visst fra han fikk den at det var julegave. Kommer til å finne på noe småtterier han får under treet i tillegg, tenker det blir et tryllesett eller noe siden jeg har det liggende. Til lillemor på 4 år har vi kjøpt en stol på europris som hun sa hun ønsket seg her om dagen når vi var innom der.
Agehya Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Storesøster får HSM 3 dansematte til ps2 fra meg, og HMS 1 sing it fra lillesøster. (Ja, hun er hektet.) Lillesøster får nye panner til kjøkkenet sitt fra storesøster, og jeg er faktisk usikker på hva jeg skal gi henne. Hun har alt føler jeg, men tror det blir nytt pc- spill og litt leker. Kjøper dere gaver til barna fra søsken, eller er de med i gavene dere gir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå