Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Odin helt ærlig ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sterkt og tradisjonelt, langt over michelle og christopher... men jeg synes ikke det klinger så fint, ville ikke valgt det selv...

Skrevet

Helt greit, men ikke noe jeg ville valgt......men bedre enn MANGE andre navn som florerer her inne på dib.

Skrevet

Liker det, et sterkt navn. Jeg synes det er mye bedre enn mange av de mest populære guttenavnene for tiden, der er det jammen meg mye pinglenavn, gitt.

Skrevet

Høres ut som navnet på en hest. Helt ærlig :S

Skrevet

helt ærlig så elsker jeg det ! er vel en grunn til at jeg har en sønn som heter det!

Skrevet

synes det høres like ille ut som trym

Skrevet

Minner meg om øl..

Her på sørlandet er det VELDIG mange som drikker Odin, kjempe godt øl importert fra Danmark

Skrevet

Sterkt og fint navn. Men litt for sterkt for min smak, så mine barn kommer ikke til å hete det selv om navnet er fint!

Skrevet

sønnen min heter det:) ponnien min heter også odin :P

Skrevet

Synes det er et flott og sterkt navn:)

Er på min "hvis det blir gutt"-liste

Skrevet

Helt greit. Ikke et navn jeg ville valgt, men favoritt navntet til mannen min.

Skrevet

Jeg liker ikke gudenavn fra norrøn mytologi, f.eks. Odin, Frøya og Loke. De gir meg assosiasjoner til nynazisme faktisk...

Skrevet

Navnet Odin synes jeg lyser litt desperasjon over at barnet på død og liv er sååå spesiell at det må ha et spesielt navn. Hva har skjedd med stødige, tradisjonelle navn? Er man kjedelig om man kaller sønnen sin Morten?

Skrevet

Smaken er som baken vet du .Hadde heller kalt ungen for odin enn Morten

Skrevet

Sønnen min heter Odin, så eg synes det er helt nydelig selvfølgelig :)

Skrevet

Hei

da har jeg tydligvis ett problem, mine barn heter Odin 6 år , Loke 4 år og Trym 2 år.

Hva sier det om meg mon tro

Skrevet

Man er jo uhyre original om man kaller gutten Morten. Husker ikke sist jeg traff en liten Morten.

Skrevet

Odin er greit. Men jeg vil gjette på at foreldrene til Odin vurderer steinerskole. Det er mest i steiner-miljø at man bruker norrøne navn.

Skrevet

Ikke et navn jeg ville valgt. Men greit nok. Kjenner til èn Odin, og han har desverre ikke vært så heldig med sine foreldre.... Forbinder navnet mest med denne turbulente og håpløse familien...

Skrevet

Aldri likt navnet og kommer nok aldri til å bli fortrolig med det heller dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...