Gå til innhold

Er du penere enn din mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun var på din alder.

Når vi skreller av rosa 80 sminke, permanent eller 70 klær som ikke egner seg til retrobruk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, skal du lage statistikk på om man blir stadig penere?

Skrevet

mamman min også,men jeg ligner nok ikke på henne.Men min datter gjør det :-))

Skrevet

Nei, kan ikke egentlig si det, men jeg er 100 000 ganger lykkeligere så jeg ville ikke byttet med henne om jeg fikk en milliard.

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på en gang, hehe... Mamma var veldig pen som ung, og er veldig pen fortsatt som 50-åring, hun holder seg godt. Sist uke var det til og med en som nektet å tro at hun var moren min ;-)

Selv klarer jeg ikke bedømme mitt eget utseende, så hvem vet? :-)

Skrevet

Vi kan ikke sammenlignes på noen som helst måte når det kommer til utseende. Vi er helt forskjellige, så det kommer an på øyet som ser!

Mamma er typisk "norsk"; høy, kraftig, blond og blåøyd.

Jeg er lav, sped, mørkt hår og grønne øyne.

Skrevet

Hihi, ja! Mamma var og er så absolutt ingen skjønnhet! det er for så vidt ikke jeg heller, men fortsatt penere;p

Skrevet

Min mor døde når jeg var 2 år, er nå ca samme alder som hun var sine siste år. Jeg er ganske lik henne borsett for at jeg er 15 kg tyngre. Hadde en pen mamma og føler meg ikke så aller værst selv heller;-)

Skrevet

Moren min har føkkings tre hårstrå på hver legg, men jeg måtte seff arve pappas rygg-torv og utvikle Yeti-syndromet!

Skrevet

Han må ha tatt for seg, for det genet har jeg også!

Skrevet

Niks... Min mor var vakker, en flott dame med nydelige farger. Rødbrunt hår, grønne øyne, høye kinnbein osv. En virkelig flott dame. Husker jeg ble så sinna når ungguttene på videregående plystret etter mamma når vi gikk forbi :-)

Hennes datter, meg, er desverre ikke helt på linje. Jeg ligner min far og er vel av typen som blir omtalt som snill og sjarmerende ;-/

Skrevet

Jeg og mamma er nok ca like pene, men hun var nok mer atraktiv som veide 25 kg mindre enn det jeg gjør nå.

Skrevet

Mamma er av den typen som har bare blitt penere med årene, før det flatet litt mere ut etter 30-årene.

Så når hun var i 20-årene (noe jeg er nå), syns jeg kanskje vi stiller mere likt, litt vansklig å se igjennom 80-talls sminken.

Men hvis jeg klarer å se ut som noe i likhet med mamma når hun var i 30-årene, så er jeg griseheldig:) Mamma var en fryktelig pen dame når hun var i 30-årene, ikke vet jeg åssen hun klarte det.. men tviler på at jeg kan klare det samme selv^^

( føler meg sliten i alder av 24)

Skrevet

Jeg og mamma er ganske like, men hun er mørk med grønne øyne, og jeg er blond med blå øyne. Hun er 52 og ser ut som hun er i førtiårene, jeg blir 30 og blir fortsatt spurt om leg på polet. så kan vel si vi er like pene, og holder oss like godt. :)

Skrevet

Jaa..det er jeg :-D

Mamma har aldri vært særlig pen,i tilegg til at hun alltid har vært veldig overvektig.

Jeg har vel vært heldig å arvet fra min far,han var en veldig kjekk mann :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...