Gjest cunning stunts Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Once upon a time, in a land far away, a beautiful, independent, self-assured princess happened upon a frog as she sat contemplating ecological issues on the shores of an unpolluted pond in a verdant meadow near her castle. The frog hopped into the Princess's lap and said: Sweet Lady, I was once a handsome Prince, until an evil witch cast a spell on me. One kiss from you, however, and I will turn back into the dapper young Prince that I am. Then, my sweet, we can marry and set up house in yon castle where you can prepare my meals, bear my children, and forever feel grateful and happy doing so. That night, dining on a repast of lightly sauteed frog's legs, The Princess chuckled to herself and thought: I don't fucking think so. Fra I Don't Know How She Does It, Alison Pearson
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 jeg er villig til å gå i tog for å få lovfestet retten til "dib-innlegg på bokmål"
Patetica fåkksi Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Litt utenlandsk innimellom er helt greit - jeg driter meg mer ut på norsk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 så lenge jeg ikke forstår det som står så er det ingen ting greit med utenlandsk! duste sønnen min kom å ba meg lese albert å bærg på dansk. det ble litt mye av det gode, og jeg ga opp. inser at jeg ikke får gitt det danske språket videre... hehe
Patetica fåkksi Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor har du den boka på dansk? Frøkna her i huset retter på norsken til far. Og det er på sin plass.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 fordi jeg er 1/8 del dansk, og småen 1/16. noe som gjør at det for bestefar er ekstremt viktig at vi forstår hvor vi kommer fra... her tar integrering tid... men jeg klarer ikke lese dansk høyt. (klarer så vitt og lese norsk høyt) så jeg har bestemt meg for at bestefar får stå for høytlesningen av danske bøker som han drar med seg over grensen.
Gjest cunning stunts Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Det var en gang i et land langt borte en vakker, selvsikker prinsesse som en dag kom over en frosk, der hun satt og filosoferte over økologiske temaer ved kanten av en uforurenset dam i en gressgrønn eng i nærheten av slottet. Frosken hoppet opp i prinsessens fag og sa: Skjønne dame, en gang var jeg en vakker prins før en ond heks kastet trolldom over meg. Men ett kyss fra deg, og jeg vil forvandles tilbake til den stramme prinsen jeg er. Så, min vakre, kan vi gifte oss og så oss ned i slottet derborte og du kan stelle for meg og føde mine barn, og for alltid være takknemlig og glad. Den kvelden, mens hun inntok en måltid av lettstekte froskelår, klukket prinsessen for seg selv og tenkte, Ikke faan. Fra I Don't Know How She Does It, Alison Pearson
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 utrolig bra! jeg har lest den før for noen år siden tror jeg. det kom tilbake til meg etter vært du har helt klart en strålende kariere innen dette om du skulle få lyst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå