Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Fikk vite, av bf, at dattern vår på 20 mnd liker rødvin! Han har kun samvær på dagen og kun hos sin mor. Synes det er hårreisende at han lar sin lille datter få smake på rødvin, og ikke minst at de sitter og drikker når hun er der! Jeg henter henne senest kl fem de dagene hun er der, så da bør de vel kunne la vær å drikke til hun er blitt hentet? En gang kom jeg litt tidligere enn de trodde, og da forsvant farmoren inn på kjøkkenet med to ølflasker i hånda. Hva kan jeg gjøre ang dette? KAN jeg gjøre noe her? Synes det er skremmende å la henne være der på julaften, i og med de ikke klarer å holde seg unna alkohol på dagtid! Kan jeg nekte å la henne overnatte den natten? Selv om hun da blir hentet etter leggetiden sin? Vi har ingen avtale om overnatting i samværsavtalen, så det blir jo ikke brudd på den.
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Syns du skal snakke med han om det, og si det er uakseptabelt at dem drikker med lille i nærheten. Du kan si det at du gjerne vil hente henne på julekvelden, så kan de heller ta seg noen øl ETTER du har hentet henne da de ikke har overbevist deg om at de greier å holde seg unna alkohol på dagtid engang...... Hmm... Eller kanskje ikke si det jeg skrev, kan ende med en kjempe krangel. Men du kjenner BF best og vet hvordan han vil reagere på ting. Jeg vet at jeg kunne sagt det til bf til min eldste, han hadde forstått det.
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Så kan du si at dem skal se på reklamen som går på tv2 om dagene! "forsiktig hvem du drikker med" eller noe i den dur. Jeg får helt vondt i magen hver gang jeg ser det bordet med alkohol også babystolen til sist Sukk..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Problemet med å snakke med bf er at han har et temperament som ikke ligner grisen. Han klikker fullstendig i vinkel bare jeg stiller feil spørsmål..Så dette kommer til å bli et mareritt. Vurderer egentlig å skaffe advokat, bf sliter i tillegg med psyken og jeg har hørt rykter ang dopmisbruk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå