Gå til innhold

32+3 og lite spark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei.Er 32+3 idag og føler babyen sparker mindre de siste dagene.Det er jo nok spark til at jeg ikke er urolig,men langt ifra så masse det har vært de siste ukene!Er dette normalt?Han har vært VELDIG VELDIG aktiv de siste ukene,så jeg lurer på om han har funnet sin plass med hodet ned å vil ligge slik å bevege seg på den lille plassen han har den siste tiden?

Jeg har spist en del mer sjokolade og drukket litt mer brus en vanlig de siste dagene og alikavel er han ikke hyper om dere skjønner meg!!

Håper å høre fra noen!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at du kjenner endel spark (nok til å ikke være urolig)! Men du får heller ta en telefon til fødeavd. hvis det blir vel lite, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite! Lykke til! :-)

Skrevet

Fra uke 30 merket jeg også mindre aktivitet. JM sa at barnet har mindre plass og derfor blir det mindre sparking på denne tiden, men barnet jeg har fra før sparket veldig masse de siste ukene. Gutten i magen har heller ikke reaget når jeg har spist snop eller har drukket Cola. Jeg fikk svaret i forrige uke da jeg var på ultralyd på sykehuset. Barnet sparker inn i morkaken, og den demper sparkene som en pute. Han sparker også inn mot ryggen, og ikke ut til siden slik søsteren gjorde. Jeg har også kjent bevegelse hele tiden, så jeg har ikke vært bekymret, men det var veldig godt å ha vært på ultralyd us og se at barnet har det bare bra. De tok også sparke test på barnet da jeg var der, den var helt fin.

Det kan være lurt å undersøke om det en en grunn for at barnet ditt er så rolig og sparker mindre. Anbefaler at du snakker med lege/JM om dette ved neste kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...