Gå til innhold

Hei alle sammen


MeretheogEmilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg og min lille prinsesse koser oss hjemme. Vi får tid til litt julegaveshopping og kos får vi henter storebror i barnehagen. Og snart er det ikke lenge til han skal ha juleferie og.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra her, men det jaggu meg rimelig hektisk med to små. Har bare 17 mnd mellom og hun største krever sitt også! Og i tillegg er det jul og man skal jo lage kaker etc. Men jeg elsker jentene mine og ville ikke vært dem foruten!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så storkoser vi oss. Lillemor er blitt 6 uker og er som regel lett å ha med å gjøre :-)

 

Storesøster er stolt som bare hun kan bli...ikke tegn til sjalusi i det hele tatt. Det første hun spør om når hun våkner er om lillesøster kan komme inn å ligge litt på puta hennes for å kose :-)

 

Skulle gjerne sett at hun sov litt lenger enn 3 timer i strekk på natta, men skal ikke klage, hun er flink til å sovne igjen etter mat :-)

 

Vi har ikke startet på skikkelige rutiner på kveldsstell og natt, tar det på nyåret når hverdagen igjen kaller.

 

Så alt i alt så må jeg si at tilværelsen så langt med 2 små har gått mye bedre enn forventet/fryktet. Vi har jobbet og jobber mye med storesøster for å unngå sjalusi, og det fungerer supert så langt iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alle har det bra og at jule ikke stresser dere opp.

 

Jeg er en meget rolig person av meg, men jeg klapper meg selv på skuldra for alt jeg har fått gjort.

 

Husarb, billå, huslån, juleshopping, julebilder, dåpsinvitasjoner, fram og tilbake med NAV og middag med svigers 1-2 ganger i uka... sikkert noe mer som jeg ikke kommer på... hjelpe meg.

 

Redd jeg har lite melk i brystene, men var på 6 ukers kontroll i går og hun har vokst som etter boka og smiler og er så fornøyd. Har en unge som sover godt og gråter svært lite. Bare litt ramahyl hvis hun har sover for lenge og er rå sulten.

 

Nei, nå våkner hun. Kan fort ta en halv time da, men =)

 

kos dere

 

merethe og emilie

6+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...