Emma&Adrian Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg var der i går,pga jeg har følt meg veldig nedfor,legen mener det er fødselsdeprisjon. Og i dag så føler jeg en skikkelig god følelse inni meg! Den vonde klumpen jeg har hatt i magen i så mangen mnd er borte,jegblir ikke stressa av Adrian idag når han er umulig,jeg føler rett og slett jeg kan mestre det meste idag Det er leeeenge siden jeg har følt meg så avslappet i kroppen! Idag må jeg til farmor og levere julegave,og normalt så hadde jeg tenkt: UFF;lang busstur! Men jeg bare gleder meg:D Ser for meg at dette kan bli en veldig fin jul hvis jeg fortsetter å føle det slikt,kanskje den gamle Lene er på vei tilbake nå Måtte bare dele det,for jeg er så glad for at jeg ikke føler meg nede i kjelleren for første gang på lenge!
~Roskva~ Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Hurra for deg :-) Akupunktur viser ved forskning gode resultater på enkelte områder, som smertelindring og muskelspenninger. Jeg har ingen erfaring med akupunktur mot depresjon - men hvis det funker for deg, så er jo det helt fantastisk :-) Man setter ikke ofte nok pris på hvor deilig det er å IKKE ha en vond klump i magen! God jul da :-)
Misti Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Ja akupuntur er så bra.. hehe.. det funker helt klart for meg og så bra at det har funka for deg og at du føler deg bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå