sologsommer Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Skal brukes til kyllingfilet der skal fylles i pitabrød med salat
erteposen + 4 Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg klarer ikke å "se" for meg terryaki saus i pitabrød, men mine barn elsker den med honning og hvitløk.
sologsommer Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Kanskje jeg tenker helt feil?? Fikk det hos en bekjent engang. Kyllingfilet der var stekt i eller marineret i terryakinsaus. Så ut som når du lager buritos
erteposen + 4 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Det fungerer sikkert. For meg er bare soyabaserte sauser veldig asia, og nudler/ris og wokka grønnsaker og kjøtt er liksom et fast middagsinnslag hos oss:)
Hildemor fra vest Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Har ikke erfaring med terryaki saus men sweetchilli saus som og er soyabasert er jo knallgodt å marinere både svinekjøtt og kylling i. Med en deilig salat og en klesj rømme eller Fader Martin dressing i pitabrød er det himmelsk. Det burde dere prøve;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå