Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 De er sendt men ikke ankommet enda. Gulp, håper de rekker det før julaften:( Noen som har erfaringer med post fra England? Hvor lang tid tar det å sende noe fra england å hit. Bor ved en storby i Norge... Tingene ble sendt 5. og 6. desember.
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Oy! Det var lenge! Har du pakkesporingsnr.? Kan jo spore di på nettet om di er i posten sine hender...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 De holdes nok igjen i tollen for sjekk og eventuelt fortolling. Skulle nok tro de dukker opp innen jul uansett.
DK+2 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Syns og dette var litt lenge.. sto det noe om hvor lang tid det kunne ta til Norge? Eventuelt siste frist for å bestille utenlands? Jeg bestilte pakke fra Vistaprint.no, varene blir vist sendt fra Nederland. Det tok rundt 3 uker, MEN da hadde jeg på forhånd valgt det, slik at portoen ble billigst mulig, man kunne få pakken på en uke om man ville (noe jeg egentlig tviler på, siden jeg bor i Nord-Norge ). De gangene jeg har bestillt noe fra Cdon.com, tar det minst ei uke før jeg får varene, om ikke 1,5 uke. Enda det står på sida at man har varene innen 2-3 dager. Bestillte noen varer derfra 11 des, spent om det kommer før jul.. det sto på sida at om man bor i Nord-Norge måtte man bestille senest 15.des, så nåde dem om jeg ikke får tingene i tide!!
The Bad Gal Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Bestilte noe fra England nylig, det tok vel rundt 2 uker. (handla for 200, så skulle ikke betale toll heller, da tar det ofte lengre tid) Det er jo enda en del dager til jul, så det kommer nok frem i tide skal du se:-)
♥Nemi♥ Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Cdon leverer etter to-tre dager, og jeg bor også i Nord-Norge. Det er de jeg er mest fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Har du bestilt leker? Jeg prøvde å bestille leker, men fikk oppgitt at de ikke sender til Norge. Hvordan fikk du det til?
DK+2 Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Nemi, da er du veldig heldig! Jeg har bestandig bestillt varer som står at de har inne på lager og, så skjønner ikke hvorfor det skal ta så lang tid for meg da. Skal sies at jeg er en utålmodig person når det kommer til ting jeg har bestillt
sjøsamen Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 sist jeg bestilte derfra tok det mellom 2 og 3 uker etter at jeg fikk mail om at det var sendt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #11 Skrevet 16. desember 2009 Jeg fikk pakke fra de i dag. Fikk mail den 4. om at de var sendt, så da kommer nok pakken i morgen eller fredag sikkert! Pust med magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå