Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg er seriøst lite flink til å finne gaver. Barna mine er greit, men ikke foreldre og tantebarn ++ Noen veldig gode ideer? Alder: jente 16 år Gutt: 21 Foreldre Søster 45 Bror 40 Jeg henger så altfor mye etter med ting i jule, så dere hadde reddet nattesøvnen min med noen gode tips!
2smågull Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 søster: spiselig/drikkelig gave. fyll en fin kurv el. med eksklusive sjokolader,kaffe,te.. Bror: cognac,eller samme som søster.. Foreldre: pyntepute med bilde av barna! eller spiselig gave der også. Gutt 21: en god deo,aftershave,eller no drikkelig fra polet! Jente 16: sminke,dusjsåpe,parfyme
MammanTilEmma❤ Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 jente 16 år: gavekort på en klesbutikk,parfyme,sminke Gutt 21: gavekort, noe som er kjøpt på pole Foreldre: noe til huset kanskje/gavekort? Søster 45: alkohol av noe slag, vin kanskje? eller noe fin pynt/gavekort Bror 40, whiskey,cognac eller noe sånt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå