Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Har så mye problemer med å få utbetalt sykepenger nå. Først var det jobben som sendte inn papirene altfor sent. Så forsvant noen papirer, som kom tilbake for så å forsvinne igjen. I går snakket jeg med nav og da var endelig etter nesten to mnd, alle papirene mottat. Så da tenkte at nå kunne jeg slappe av for nå får jeg snart penger så blir det en fin jul likevel. MEN, så får jeg tlf av nav i dag, og de sier at jeg ikke har rett på sykepenger fra min 80% stilling fordi jeg har 20% permisjon med foreldrepenger. Dersom jeg skulle ha rett på sykepenger så måtte jeg få legen til å skrive at jeg var for syk til å ta meg av barnet, og at permisjonen måtte utsettes. Og det får jeg beskjed om i dag! Når jeg har vært sykemeldt siden november... Jeg er sykemeldt pga depresjon og klarer fint å ta meg av datteren min 1 dag i uken, men den hektiske jobben jeg har klarer jeg ikke(det var det legen som sa). Så pga alt dette så har jeg ingen penger!!
Expat Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Legen kan bakoversykemelde deg om du har snakket med vedkommende før denne mølla kom i gang. Så det går så bra så - klappe på. Snakk med legen så skrives det riktige ut til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå