Gå til innhold

Nøttealergikere MÅ IKKE bruke A-krem!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fikk stygge utslett i ansiktet med en gang han begynte å bruke A-krem. Vi tok på mer og mer, for vi trodde at det var kulla som var skyll i det og vil gi han enda bedre beskyttelse. Da jeg leste ingrediensene i kremmen holdt jeg på å gå i bakken. Peanuttolje var hovedingrediensen i kremen og sønnen min tåler ikke nøtter.

Vi hadde jo hørt at kremen var så fabelaktig, så jeg hadde aldri trodd de vile ha noe slikt i kremen, når man vet at veldig mange barn reagerer på nøtter. Så fort vi sluttet med kremen ble huden veldig fin igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang jeg trengte en krem for å redusere atopisk eksem på eldstejenta når hun var bebis så anbefalte barnelegen A-derma kremen ( ikke det samme som A-kremen ) nettopp fordi denne ikke inneholdt peanøttolje. Dette virket veldig bra den gangen og vi har ikke brukt annen krem siden. Jeg bruker den daglig som ansiktskrem og dusjoljen i samme serie er super og kan brukes i ansiktet også.

Skrevet

A-krem selges ikke på svenske apotek fordi den inneholder peanøttolje, der selges den bare i helsekostbutikker......til nesten halve prisen i forhold til her i landet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...