Lady lovely locks Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Sønnen min fikk stygge utslett i ansiktet med en gang han begynte å bruke A-krem. Vi tok på mer og mer, for vi trodde at det var kulla som var skyll i det og vil gi han enda bedre beskyttelse. Da jeg leste ingrediensene i kremmen holdt jeg på å gå i bakken. Peanuttolje var hovedingrediensen i kremen og sønnen min tåler ikke nøtter. Vi hadde jo hørt at kremen var så fabelaktig, så jeg hadde aldri trodd de vile ha noe slikt i kremen, når man vet at veldig mange barn reagerer på nøtter. Så fort vi sluttet med kremen ble huden veldig fin igjen.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 En gang jeg trengte en krem for å redusere atopisk eksem på eldstejenta når hun var bebis så anbefalte barnelegen A-derma kremen ( ikke det samme som A-kremen ) nettopp fordi denne ikke inneholdt peanøttolje. Dette virket veldig bra den gangen og vi har ikke brukt annen krem siden. Jeg bruker den daglig som ansiktskrem og dusjoljen i samme serie er super og kan brukes i ansiktet også.
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 A-krem selges ikke på svenske apotek fordi den inneholder peanøttolje, der selges den bare i helsekostbutikker......til nesten halve prisen i forhold til her i landet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå