Gå til innhold

August 2010 - mager ?!


BlueDome

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er med jeg, så lenge spiren holder seg der den skal så, tør ikke slippe jubelen helt løs enda da shø, har hatt en SA før, så er litt smånegativ, men prøver jo selvfølgelig å bare slappe av og tro det beste :o)

 

Sees på nyåret da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - litt shaky her selv også - vi får vente å se om spira klorer seg fast ut januar før vi avtaler noe mer ;D

 

GOD JUL !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heia:) Jeg blir gjerne med på treff for augustmager, under samme forutsetning som dere andre; nemlig at frøet holder seg på plass:o Vi får komme tilbake til temaet når de magiske 12 ukene er passert? Er straks i uke 8 for min egen del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg er også gjerne med på treff :)

egen beregnet termin 11/8 :)

 

Kanskje vi kunne satset på et treff i februar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Februar høres greit ut for min del! :o)

 

Sjekker jo rett som det er denne siden, så plutselig en dag har vel noen tatt ansvar å satt opp en melding om treff for august-mager. Vi er 4 her nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei til som gjerne blir med som ikke får til å skrive her inne, Lisa29 tro ?!? I løpet av februar skal vi nok klare å få til ett treff - da er vi vel alle over 12/13 uker vel ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, Ponyo! Er spent på å se om det stemmer når jeg har vært på kontroll også :) Har bare regnet ut selv foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo flere vi er, jo bedre, mener nå jeg :) Skal selv reise på jobb 10-24 Feruar, så om det er mulig hadde jeg blitt veldig glad om det var mulig å legge det før eller etter :)

Bare et lite ønske om det går an da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med jeg også, så da blir vi en hel liten gjeng tilslutt... Håper alle små spirer holder seg på plass da, så sees vi ut i 2. trimester...

OG kansje på Babysvømming etterhvert..? hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har ikke vært så mye inne her, men jeg er nå 8+5, og har termin (regnet ut selv) den 26.august. Kunne gjerne tenkt meg å være med på et treff der jeg møter flere i samme situasjon. Er 26 år og bor i Trondheim : ) Gravid planlagt, men har mistet en gang før, så man får bare krysse fingrene. Det ble så mange innlegg her at jeg så ikke helt hvor stedet ble?

 

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel ikke funnet noe sted enda, men Solsiden har jo mange muligheter og parkeringsmuligheter da.. Kan godt ta på meg å bestille bord en plass jeg altså. Må bare vite hvor mange vi blir ca..

Forslag til møtested da ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det plass til meg også? Endelig fått rotet meg inn på denne tråden.

Jeg er 26 år og bor i Trondheim:) Termin 1.August..

 

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg blir gjerne med på et treff i Trondheim(",)

Er førstegangs gravid, er i dag 9+3(",)

Foreløbig termin er 22 august:)

 

Bare finn sted og dato:D

Blir kosli å møte andre som har termin rundt August<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsiden er en god ide syns jeg! :o) På Egon kan vi sikkert få et ganske stort bord.

 

Siste uken i februar, hvilken dag tenkte du/dere på da?

 

Foreslår det ordnes et nytt innlegg hvor det skrives tid og sted, så skriver vi navnene våre på en liste, altså første dame skriver sitt navn i innlegget, andre dame kopierer første navn og skriver sitt eget etter, på den måten får vi med alle. Mener det var slik det ble gjort sist jeg var med på treff.

 

Så er det kanskje greit om vi tar med flere enn bare august-mager, trenger ikke altfor stort gap, men en gruppe hvor terminene strekker seg over 3 mnd kan være greit. Bare en ide! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...