Gå til innhold

uff, for en ekkel natt!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene hjemme med begge barna da sambo er på lederseminar, og da må jo selvsagt alt gå på tverke.

Lillegutt på 9 mnd har snørret i noen dager, vært litt av og på varm, men vi har vært sikkre på at det er pga tenner (det er jeg forsåvidt fortsatt) på ettermiddagen i går begynte han med en litt hes hoste og jeg tenkte med meg selv at det kunne bli litt slitsomt i natt for det hørtes ut som krupphoste.

Han har vært plaget med litt krupp de siste mnd, men ikke så ille at jeg har bekymret meg nevneverdig, bare den bjeffende hese hosten og gråt.

Kvelden i går startet med hyggelig besøk av ei venninne som bor rett ved siden av. Ble avbrutt av snuppa på tre år som begynte å hylskrike fordi hun hadde så vondt i knærne (voksesmerte?)

Ingen trøst hjalp, så hun fikk komme ned i stua til oss og sovnet i armkroken min. kl 22.30, gikk besøket hjem og jeg gikk for å legge meg. Da våknet lillegutt med en skikkelig stygg hoste og hes pust, han slet med å trekke pusten, har aldri vært borti kruppen så ille før hos han. Slengte opp vinduet på full guffe, ringte naboen (hun har astma og kruppbarn selv) jeg trengte ikke spørre om noe, hun hørte lillegutt i bakgrunnen og sa kontant "jeg kommer!"

Hun tok seg av storesøster, mens jeg kledde på lillebror og tok han med meg ut på trappa. Det bedret seg, og vi kom oss omsider i seng, han hostet og var hes fortsatt, men pustet bedre.

Ungene sovnet, men jeg har jaggu ikke sovet mye i natt, vinduet har stått åpent hele natten og med to barn i sengen som alltid sparker av seg dynene har jeg blitt liggende å pakke dem inn og lilegutt har brukt puppen som smukk i HELE natt, har ikke fått gå på do en gang...hehe

Aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne dagen *gjesp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, hørtes ikke noe koslig ut, god bedring til småen, og til vesla,

Skjønner godt du er trøtt, stor trøsteklem fra meg

Skrevet

takk for det.

Må nok bare forberede meg på noen dårlige netter til, er jeg redd.

Pleier alltid å holde på 3-4 netter på rad, og han er fortsatt hes ug surkler nå på dagen, selv etter at vi har trillet og levert storesøster i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...