Gå til innhold

Har dere ingen hobbyer utover hus og barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som påpeker at det er så viktig å være sammen med barna hele tiden...

Vi har hunder vi, så hjemme hos oss er alltid en ute av huset på kvelden å driver med andre ting... Galskap!? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neiu, bikkja døde i sommer av alderdom, så da er det kun hus og barn igjen for meg. Kall meg gjerne drepende kjedelig om du vil;-))

Skrevet

Jeg spiller i band. Øving ukentlig og konserter ca en gang i måneden. Så prøver jeg å få til å trene minst to ganger i uka.

Skrevet

Så lenge du ikke påpeker at vi andre driver rene forsømmelsen av barna våre, kan du være så kjedelig du bare gidder for meg ;)))

HI

Skrevet

Akkurat nå er det litt labert med det, har rett og slett verken overskudd eller mulighet til drive med det jeg kunne tenke meg slik familie og bosituasjonen er pr i dag, men vil tro det endrer seg om ca 1 år. Håper det :-) Altså familiesituasjonen vil jo være lik på antall medlemmer, men yngste medlemmet vil forhåpentligvis sove en del bedre da og gå på egne ben ;-)

Skrevet

Dersom å gå tur med bikkja alene på kvelden er å forsømme ungene, så er/var jeg vel like skyldig som det du er, hehe.

Ikke så mye hobbyer man kan drive med når man er høygravid og kvalm/ikke gangbar/har pustevansker/trøtt/utmatta m.m, men får få meg en potteplante etter fødsel, så jeg også har noe som "er bare for meg" ;-)

Skrevet

Har ikke hund eller noe sånt nei, men har hobby, jeg hekler og driver å lærer meg å strikke. Pluss at jeg er ut en og annen kveld på besøk. Men stort sett er vi vanligvis hjemme begge voksne her på kveldene, synes mannen min er hyggelig selskap så har ikke behov for å finne på så mye annet utenfor hjemmet på kveldstid ;-) Er jo kun den tida vi har tid til hverandre som par og kjærester tross alt i hverdagen.

Skrevet

Hyggelig han jeg bor sammen med også! Ingenting er som å komme hjem til hans ostesmørbrød etter et par timer på skautur :D

Hi

Skrevet

Så lenge du ikke har barnevakt når du gjør de tinga, så er det helt greit... ;)

Skrevet

har 4 hester :) De steller jeg mens mimi sitter i vognen og ser på eller sover :)

Skrevet

Skulle gjerne hatt hund igjen, men har ikke tid til det. Og jeg tror det er veldig viktig, i alle fall når barna blir eldre, at man tillater seg selv og dem, å ha egne interesser og aktiviteter!

Mine hobbyer er hest(har en selv, noe som er hovedgrunnen til at jeg ikke har tid til hund), fotografering, interiørdesign, spiller teater, strikking (jepp, jeg er 85 år) og dyrevern.

Mannen min jobber borte halve året, så han har vanskeligheter med å ha en hobby som inkluderer andre mennesker, hans hobby for tiden er oppussing av hus..hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...