Gå til innhold

Har det kjipt! Kan noen se her?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Har hatt kjæreste som jeg har vært sammen med i 3 måneder. Han var den første som sa han var betatt av meg,glad i meg, og spurte om vi sku flytte sammen etter nyttår. I begynnelsen var alt fryd og gammen, ungen hans likte meg og mine unger likte han. Plutselig så sluttet han med alt som heter sex, kos, klem, kyss, gadd nesten aldri å prate med meg eller være med på noe. Hans naboer spiser middag hos han flere ganger i uka, og han laga middag for meg og unga kun 2 ganger i løpet av hele forholdet (han er sykmeldt, og jeg jobber fullt).

Da jeg prøvde å finne ut hvorfor han aldri mer vil ta på meg, ikke vil at jeg skal overnatte osv, så svarte han at han ikke kunne si det, og heller ikke visste hvor lenge den perioden ville vare (det har vært sånn i over 1 mnd nå). Men han sa at han fortsatt hadde følelser for meg.

Jeg krevde likevel et svar, fordi det begynte å ligne en lek. Han sa da at han trenger betenkningstid, og visste ikke hvor lang tid han trengte. Og at mens han tenker, så skal ikke vi ha noe kontakt, bortsett fra hvis unger vil på besøk til hverandre.

Så i går prøvde jeg å snakke med han igjen, noe han ikke ville. Da sendte jeg han en melding og sa at det var slutt, fordi jeg ikke orket mer. Har ikke fått svar på meldinga eller noe, så det ser ikke ut som han e direkte lei seg.

Hvem er det som tar betenkningstid RETT FØR JUL når man e i et fast forhold???? Har jeg gjort en stor tabbe nå som slo opp, eller hva mener dere? Uff!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du ikke har det lett, men jeg synes han oppfører seg litt barnslig. Å ikke kunne snakke om hva han tenker og føler er litt lite modent. Jeg tror du gjør riktig i å gjøre det slutt, så vet han at du ikke sitter å venter, men at han må "bestemme seg". Det er tross alt barn med i bildet.

Skrevet

Når jeg sitter her og ser på situasjonen du beskriver, er det veldig lett å tenke at du må bare gå. Men jeg vet hvordan du har det. Jeg har selv vært i en veldig lik situasjon som den du beskriver. Også da viste jeg med meg selv at det beste ville være å avslutte forholde, men det føltes umulig for meg.

Det er ikke kult å føle at det er bare du som har det vondt når et forhold går i stykker. Men klarer du å gå nå, vil du sitte igjen med mye mere selvrespekt til slutt. Det klarte ikke jeg. Jeg ble i forholde alt forlenge, og jeg får en flau smak i munnen hver gang jeg tenker på det forholde.

Vær sterk og stolt. Det er jo en slik partner alle vil ha, en som tror på seg selv. Du vil finne en ny partner, men du må starte med å tro på deg selv.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Blir faktisk litt såret når folk sier at ALLE vil ha en partner som tror på seg selv. Så de som har opplevd mishandling/voldtekt/vanskelig barndom/mobbing og ikke har så stor selvtillitt, må bare sitte aleine?

Jeg har opplevd vold og psykisk terror i et forhold i flere år, vanskelig barndom med fysisk mishandling fra foreldrene, og mobbing på skolen. Jeg kommer nok aldri til å være veldig selvsikker. Synd å høre at jeg da må belage meg på å være aleine resten av livet :S

Skrevet

Hvorfor skal du være alene resten av livet kun pga du ikke er så selvsikker?

Det hjelper ikke på selvtilliten med å gå å vente å se om han er kjæreste eller ikke...kanskje du skal la være å vente på ham?

Han er ikke den siste fyren på jord, så det betyr ikke at du vil ende opp alene.

Uff, skjønner at det er veldig kjipt, men syns du fortjener bedre! Kan jo være en der ute som vil hjelpe deg med selvtilliten?

Skrevet

Etter 3 mnd'er er alt veldig ferskt også, når han ikke vil ha kontakt med deg så er han ikke verd det..

Ikke la ham leke med følelsene dine, det vil bare gjør vondt verre. At han gjør det rett før jul sier vel enda mer om hvor du har ham!

Skrevet

Jeg beklager...

Jeg regner med det var mitt innlegg som fik deg til å føle det sånn.

Men jeg tror at vis du setter noen krav til din partner, og noen krav til hva du fortjener så vil det kanskje gi deg større tro på deg selv. Vis deg selv at du kan være sterk og stolt.

Jeg tror ikke at man må¨være veldig trygg på seg selv for å få en partner, men jeg tror at det for mange er en atraktiv egenskap. Men det å være ydmikk, snill, kjærlig, osv... er selvfølgelig like flotte egenskaper.

Og tilslutt... selv om det ikke er det du vil høre. Du fortjener bedre.

Skrevet

Etter å ha lest hva slags erfaringer du har med deg fra barndom/oppvekst så syns jeg det er ganske tydelig at du tror du ikke fortjener bedre enn en mann som behandler deg slik! Det er en ond sirkel,og jeg håper du kommer deg ut av den!

Dere har vært sammen i 3 mnd.,og jeg syns på en måte du er heldig som får se hans dårlige sider så tidlig! Kom deg ut av forholdet nå,mye enklere og komme over det nå enn om 3 ÅR! Jeg føler med deg og vet det er vondt,men samtidig,når man ser det utenfra slik som meg,så er det virkelig bare en løsning på dette - kom deg videre!

Du skriver at han er den første som sier han er glad i deg osv.,men det trenger ikke bety at han er den siste! Du må ha tro på at du fortjener en mann som respekterer deg og ikke lar deg gå i månedsvis uten å snakke med deg...blir ikke noe bra forhold ut av det!!!

Og til slutt..det er faktisk bedre å leve alene, enn å leve i et forhold som ikke fungerer!!!

JEG SYNS IKKE DU HAR GJORT EN TABBE!!!!DU HAR GJORT NOE VELDIG BRA FOR DEG SELV!!!! LYKKE TIL VIDERE!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...