Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Barna våre får Nintendo Ds fra besteforeldrene på den ene siden, på den andre siden får de langrennspakke og carvingski ,og fra den ene bestefaren blir det gavekort fra G-sport for og kjøpe hjelm og beskyttelse for og kunne bruke slalomskiene. Er det snålt av oss og kun gi et spill hver til deres Nintendo Ds? Vi har bruktbar økonomi, men jeg ser ingen vits i og kjøpe bare for og kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Nei, jeg synes at så lenge de får så store og fine gaver av besteforeldrene, så trenger de ikke enda flere store gaver. Alt med måte. Dere kan heller bruke pengene til ting de trenger i hverdagen.
camilla^ Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Jeg syns ikke man må kjøpe bare for å kjøpe. Ett spill til nintendo burde holde i masse vis. Men ett godt tips er å kjøpe noe til å ha nintendoen i, som også er plass til spill i. Litt greiere enn nintendo og spill som ligger utover, og veldig kjekk om de skal ha med seg på biltur. (burde ha større enn de man får kjøpt på elkjøp som er nesten like stor som selve ds'en. En liten veske eller noe slikt fungerer like greit. Extra leker har noen tøffe ds vesker)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Kjøp chip med minnekort i stedet, så kan dere laste ned. Vips har de alle spill de kan ønske seg og trenger ikke drasse på en masse spillbrikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå