Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har spydd og hatt diare hele tiden siden tolv inatt, og blir ikke bedre. Drikker jeg så spyr jeg det opp igjen innen en halvtime. Er i tillegg 22 uker på vei, og lurer på om fosteret kan ta skade av dette? Vet ikke om det er omgangsyke eller matforgiftning...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg kastet opp annenhver time, døgnet rundt i 7 mnd. med førstemann. Med nr. to kastet jeg opp hele tiden, hele svangerskapet.. Bare jeg beveget meg, forsøkte å drikke noe eller hva som helst. Jeg var innlagt med nr. to og fikk intravinøst og en del medisiner, men hun er frisk og rask Førstemann har vært alvorlig syk, men det av helt andre årsaker enn spyingen min.. Om du er engstelig så ring legen og få en time, hvis ikke så kan du alltids se det an et par dager.. Det går mye omgangssyke nå.. Og det å kaste opp i seg selv er ikke farlig, babyen tar det den trenger uansett,, så det er i såfall deg det vil gå utover.. om det vedvarer bør du jo få intravinøst el. dersom du blir uttørket ol.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Takk for svar=) Blir jo litt små nervøs siden dette er første gangen i mitt liv jeg har hatt oppkast og diare..hehe, og er gravid ;o) Godt å vite at babyen tar det den skal ha da, vil jo ikke at noe skal skje. Fatter ikke hvordan de med oppkast i nesten hele svangerskapet klarer det. Jeg har kastet opp i så vidt 6 timer, og klager alt..hehe
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Det går bra man går inn i en slags zombietilstand, hehe.. for å være ærlig husker jeg lite av svangerskapene, særlig det siste, lå jo stort sett neddopet og sov, men .. gikk jo fint det og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå