Gå til innhold

Flørter dere med lekre menn på julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg, og til og med om jeg vet de har dame hjemme. De har jo godt av en liten flørt de kan tenke på innimellom bleieskift og søvnmangel:) Det er jo godt å tenke på at noen andre vil ha ham også, der han strever og styrer med en hormonell dame. Jeg er 22, har vært samboer, har et barn, og vil gjerne ha en ny mann.

En mann jeg flørtet litt med på julebordet sist helg...han var så deilig! Jeg vet han har dame, og de har barn, men julebord er nå litt fristed fra hverdagen da.

Tror nok han kommer til å tenke litt på meg i dagene framover....og jeg gleder meg litt til å møte ham på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke.

Har en mann, så behovet for å sjarmere flere enn min egen er ikke tilstede.

Hvis du ønsker deg en skikkelig mann, så er nok taktikken din litt feil. Hvem vil ha en mann som har gått fra dame og barn? Og hvem vil ha en dame som legger seg etter menn i forhold? Det går begge veier.

Stemora fra helvette blir de å være i ettertid :)

Skrevet

Hehe...godt du har selvtillit. Men tror desverre at du bare blir en våt fantasi...noe som frisker opp ett forhold. Nå er det desverre slik at flørter på julebord aldri fører til noe mer enn ett useriøst opptrinn der og da. Og jeg vil tro at du ønsker en skikkelig mann til ditt barn som du føler deg trygg med? Men for all del. Drøm videre du!

Skrevet

Ja, jeg flørter. Men ikke fordi jeg er på jakt etter en ny mann. Synes bare det er fint å ha det moro noen timer, skape en steming og kanskje en ny type kontakt med enkelte kolleger.

Skrevet

Joja, jeg gjør nok det. Men så flørter jeg med folk ute å tenke på det, og har absolutt ingen baktanker ved det.

Skrevet

"Flørte og skape en ny type kontakt med enkelte kolleger"?

Da har du et modent syn på arbeidsliv, hvis det du ønsker er at kollegaene dine skal ha våte drømmer om deg mellom bleieskift...!

Vil du ikke bli tatt seriøst i jobben?

Men nå er du bare 22 år, så du er unnskyldt i noen år til.

Skrevet

Dersom du flørter med med dem for å gi de "noe annet og tenke på" og for å være snill og glede dem, så kan du vel for svarte flørte med de som ikke er fullt så lekre vel? De lekre får nok oppmerksomhet som det er, og siden du gjør det som et veldedig formål, så kan du godt forbarme deg over de mindre pene, syns jeg. Det er tross alt jul, og i jula skal ALLE hjerter glede seg!

Skrevet

Egentlig ganske utrolig at folk her inne fortsatt ikke klarer å skille ekte innlegg fra falske ;-) Blir stadig overrasket hvor mange som gang på gang biter på innlegg som med all tydelighet er skrevet kun for å se om noen bli provosert... jaja...

Flørting er forresten en god ting det, så lenge det ikke overdrives :-)

Skrevet

Min mann sier jeg flørter med de fleste, så jeg flørter sikkert. Men det gjør igrunn han også, så jeg bryr meg ikke stort.

Folk har forskjellige formeninger om hva å flørte er. Så om noen ser på min være måte som flørting, er det helt greit. Jeg syns det er veldig hyggelig å bli flørtet med selv om jeg har mann og barn. Det er så deilig å komme hjem til min kjære. For han er min, og jeg er bare hans. Uansett om vi har flørtet ellerandre har flørtet med oss.

Skrevet

Jeg småflørter med lekre menn overalt, men ikke over grensen. Min grense er at jeg skal til enhver tid oppføre meg sånn at det ikke vil være et problem at mannen min kommer inn..

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig flørtete av meg, særlig da jeg var singel, uansett om mannen hadde dame hjemme eller ikke, men det er bare meg, sprudlende og blid, omgjengelig og utadvendt.

Det har blitt misforstått flere ganger av menn som tror de har forelsket seg i "meg", men egentlig er det jo bare mitt ytre og sjarmerende vesen blant folk som får dem til å falle.. Inni meg, og i ekte relasjoner med mennesker jeg er glad i, er jeg ikke sånn.

Etter at jeg traff mannen min, påpekte han at han syntes jeg flørtet for mye med andre, og uttrykte at han ikke var helt komfortabel med det. Jeg fnøs bare av det og sa "det er bare sånn jeg er, deal with it!" Helt til han snudde på det, og begynte å flørte masse med andre damer i mitt påsyn.. Da skjønte jeg hva han mente, og etter det har jeg roet veldig ned på flørtingen!

Skrevet

nei, er sykepleier så nærmere 95% av mine kolleger er kvinner og resten er en gjeng hovne kirurger. Flørter ikke, men har det moro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...