Gå til innhold

Natterangling...

påtjukka84 *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som sliter med vondt/sårt i øverste del av magen når dere skal legge dere for å sove?? fant ut at jeg like gjerne kunne stå opp igjen jeg...ingen sovestillinger er gode mer..så nå sitter jeg bare her i sofan og syntes synd på meg selv ;) og jeg som skal på jobb i morra og greier..jaja 5 uker til med liggeproblemer kan virkelig bli spennende, det er JAMMEN godt at det er en stor premie i enden :) ble litt klageinnlegg det her..sorry.. men måtte bare få ut litt frustrasjon... ha en fin natt allihop :) ny dag, nye muligheter i morra :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ennå ikke så store problemer med å legge meg til rette for natta, bortsett fra litt halsbrann, men har en liten tass fra før som har bestemt seg for å holde konsert i nat... GRRRR, han har hatt EN natt som har vært bra den siste uken, mor begynner å bli tynnslitt! Skjønner ikke hvordan jeg skal får gjort noe som helst til jul.,,

Skrevet

Du er nok langt ifra alene om det nei. Jeg må ofte gå til jeg "stuper" for å få sove. Alt presser oppover:puppene, magen, maten;( og babyen er så sinnsykt aktiv at jeg faktisk ble sykmeldt pga dette. Har mer enn nok med å komme meg gjennom dagen! Men jeg forsøker å se positivt på det-jeg er ihvertfall forberedt på korte netter og dupper på dagtid til ammetiden:)Lykke til!

Skrevet

Henger meg på her..! Føler meg helt sprengt..! Skjønner ikke hvordan det skal gå til at ungen skal vokse i enda 5 uker!! Jeg bruker vanligvis å kreve at vi står opp først annenhver morgen med 3 åringen (som ofte våkner kl 6), men nå spretter jeg opp når han våkner bare fordi jeg ikke gidder å ligge lenger. Har så vondt i hofta hver natt!!

Skrevet

Jeg har slik halsbrann. Føler at alt jeg spiser bare ligger øverst i halsen, til jeg gulper. Jeg sovner raskt på kvelden, men er våken fra 03 til 05. Har vært særdeles tett i nesen og tørr i halsen. Når klokken ringer 07 om morgenen er jeg dødstrøtt... Glad jeg kan legge meg nedpå når mann og barn har komt seg ut av huset. Deilig med permisjon nå!

Tips:Du kan prøve å sitte-sove med en sammenrullet dyne i ryggen. Da slipper du å trekke inn på stuen om natte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...