påtjukka84 *fødeklar* Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Flere som sliter med vondt/sårt i øverste del av magen når dere skal legge dere for å sove?? fant ut at jeg like gjerne kunne stå opp igjen jeg...ingen sovestillinger er gode mer..så nå sitter jeg bare her i sofan og syntes synd på meg selv og jeg som skal på jobb i morra og greier..jaja 5 uker til med liggeproblemer kan virkelig bli spennende, det er JAMMEN godt at det er en stor premie i enden ble litt klageinnlegg det her..sorry.. men måtte bare få ut litt frustrasjon... ha en fin natt allihop ny dag, nye muligheter i morra
LivK har født Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Hei! Jeg har ennå ikke så store problemer med å legge meg til rette for natta, bortsett fra litt halsbrann, men har en liten tass fra før som har bestemt seg for å holde konsert i nat... GRRRR, han har hatt EN natt som har vært bra den siste uken, mor begynner å bli tynnslitt! Skjønner ikke hvordan jeg skal får gjort noe som helst til jul.,,
verve Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Du er nok langt ifra alene om det nei. Jeg må ofte gå til jeg "stuper" for å få sove. Alt presser oppover:puppene, magen, maten;( og babyen er så sinnsykt aktiv at jeg faktisk ble sykmeldt pga dette. Har mer enn nok med å komme meg gjennom dagen! Men jeg forsøker å se positivt på det-jeg er ihvertfall forberedt på korte netter og dupper på dagtid til ammetiden:)Lykke til!
Vimsetrollet Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Henger meg på her..! Føler meg helt sprengt..! Skjønner ikke hvordan det skal gå til at ungen skal vokse i enda 5 uker!! Jeg bruker vanligvis å kreve at vi står opp først annenhver morgen med 3 åringen (som ofte våkner kl 6), men nå spretter jeg opp når han våkner bare fordi jeg ikke gidder å ligge lenger. Har så vondt i hofta hver natt!!
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har slik halsbrann. Føler at alt jeg spiser bare ligger øverst i halsen, til jeg gulper. Jeg sovner raskt på kvelden, men er våken fra 03 til 05. Har vært særdeles tett i nesen og tørr i halsen. Når klokken ringer 07 om morgenen er jeg dødstrøtt... Glad jeg kan legge meg nedpå når mann og barn har komt seg ut av huset. Deilig med permisjon nå! Tips:Du kan prøve å sitte-sove med en sammenrullet dyne i ryggen. Da slipper du å trekke inn på stuen om natte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå