Gå til innhold

nattpose til barn som nærmer seg 85 cm.. Finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt sent funnet ut at nattpose må være tingen her i huset. Gutten sparker av seg dyna heeele tiden, eller legger seg oppå den. Vi må alltid ha minst 2-3 pledd i beredskap når han legger seg.

Men når jeg søker etter nattpose finner jeg bare opp til 85 c. Det er jo litt dumt å kjøpe det, når poden er 16 mnd, og nærmer seg 85 med stormskritt..

Noen som vet av steder (helst på nett) man kan få tak i poser som er større. Har til nå vært innom barnashus.no, ikea.no, going.no og refleks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg så mye, men om du er glad i håndarbeid kan du jo sy en selv?

Vet ikke hvordan det er mtp. sikkerhet og sånn, men...

Skrevet

H&M har poser opp har de laaaange poser. Kjøpte en som er 90 cm lang,

Skrevet

Ullpysj/ ullundertøy er jo et fint alternativ, og litt varme i rommet han sover på. Jeg har stil varmoven på barnerommet på 20 grader, pluss at de sover i ullundertøy eller pysj om natta, begge småjentene hiver av seg dyna, men fryser ikke så lenge det er passelig varmt i rommet og pysjen er på.

Skrevet

Den fra ikea er vel ganske lang? Har klipt bort lappen, så ser ikke størrelsen.

Skrevet

Jeg har sydd selv:)

Brukte babyposen som mal og laget den nye litt lenger!!

Hvis barnet ditt er 16 mnd tipper jeg at du ikke får han til å ligge i pose, så det er kanskje bortkastede penger??

Mine har ligget i pose fra de var ca 4 mnd gamle, så de er vant til det:)

Skrevet

vi har en fra ikea og den bruker han fortsatt. mini er 84 cm lang og 20 mnd gammel.

har en fra h&m også som er enda større.

vi kommer til å bruke sovepose helt til sommeren.

Skrevet

Kjøpte på HM, den er veldig lang. Tuppa her er 85cm nå.

Skrevet

Hei.

Eg bestilte herfra da de som de har i butikkene er korte og eg ville ha som kunne brukes lenge når eg først kjøpe.

De finnes i 110 cm, så da kan en bruke de ganske så lenge.

Eg kjøpte 1.0 tog for vi bruker dyne oppå igjen, for da klarer han ikke å sparke av dynen fordi han ligger i pose.

Men 2.5 tog er istedet for en "vinter" dyne.

Og billige var de også.

Under 200 kroner med frakt. Og de er solide, glidelåsen er skikkelig. Det er sikring på glidelåsen sånn at ungen ikkje fikler med den, og dobbel knapping oppe med skuldrene.

Vi kommer til å bestille flere herfra..

http://www.thedreambag.co.uk/index.php

Skrevet

kjøpte på barnas hus.. den er 90 cm. hu begynte med den for 2-3 mnd siden (( er 14 mnd nå) hu bryr seg ikke om det. merker det ikke helt tror jeg.hehe..

veldig kjekk!

Skrevet

Så på hm i dag at de hadde sånne nattposer. Den var kjempelang og jeg trodde det var en kjole, helt til at jeg så det var str .86-92:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...