Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Jeg vet at babyen har festet hodet, og sitter langt nede i bekkenet. Jeg driver å gjør ¨knipeøvelser¨ så ofte jeg kan, og når jeg gjorde det i stad kjentes det ut som babyen følgte takten til øvelsene, opp å ned på en måte. Kan dette ha noen påvirkning på fødsel, eller babyen?? Hatt en del maserier, er i uke 36.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 det føles nok ut som den følger med,og det kan godt være at den gjør også, den er nok ikke festet enda, så da er den bevegelig... men hvorfor knipeøvelser nå? er ikke før etter fødselen det er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Det var bare den ene gangen, synest det var litt rart bare. Jeg har trent knipeøvelser så lenge jeg har vert seksuellt aktiv, ligger litt i vanen. Og håper litt at jeg ikke skal glemme det når babyen er født. Hi
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 er nok temmlig beveglig enda,siden du er uke uke 36 :-) er dette din første,så fester den seg nok snart, men har du fått før,så er det ikke sikkert hodet fester seg i det hele tatt før fødselen... og jeg må si du er flink :-))) du blir nok fast i fisken igjen du :-))
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Jeg er nok førstegangs, var hos jm sist uke og hun sa at hodet var festet.. Så jeg synest det er litt rart vis h*n plutselig beveger seg igjen.. Takk for det, ganske fornøyd med jobben selv
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Jeg er nok førstegangs, var hos jm sist uke og hun sa at hodet var festet.. Så jeg synest det er litt rart vis h*n plutselig beveger seg igjen.. Takk for det, ganske fornøyd med jobben selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå