Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et bra sted i Oslo sentrum? Hvor mye betaler man vanligvis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.ultralydklinikken.no/

Hei Amanda.

Hørt mye bra om dette stede, skal selv dit på fredagen. Må jo busse/trikke/toge ut til Lysaker, men tar ikke mer enn en ti minutters tid. Ellers har de også 3d ul en plass på majorstua og også på Oslo City. Hørt bra om Oslo City også. Tror det var 900 det stod at prisen er på Ultralydklinikken på Lysaker.

Skrevet

Hei! :)

Det var selvfølgelig etter inspirasjon fra (den nydelige) mailen din at jeg kom i tanker om 3D ultralyd. Lurer på om jeg ikke må bestille meg en time i januar... Men kjenner jeg er litt redd for at ultralyden skal vise at noe er "feil" med henne også.. Nesten så jeg ikke vil vite det før fødselen da.. Litt unnvikelsesatferd her..

Svarer på mailen din når jeg har tid til å sette meg ned og gjøre det skikkelig. :) Setter pris på utvekslingen vår.

Skrevet

Tror jeg skrev det til deg i mailen og, at jeg håper ultralyden skal kvitte meg med enhver påbegynt bekymring om at noe er galt. Kjemperedd for det. Men det å bestille time var mer en impulshandling en noe annet, også gleder jeg meg jo til å se bebisen igjen da -uansett! :)

Og jeg også, verdsetter virkelig kontakten. Selv om jeg er horribelt dårlig på å opprettholde kontinuitet/ stabilitet. Håper vi får muligheten til å treffes i det virkelige livet om ikke så altfor lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...