Gå til innhold

Bokkilden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har bestillt julegaver derfra, og ikke fått de?

Har fått en svadamail om at de har "tekniske problemer" med utseendelse av noen av bøkene - tipper det betyr at de ikke har bøkene på lager.

Siste gang jeg bestiller derfra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel.

Noen seriøse som vil svare? :)

Skrevet

Har bestilt bøker flere ganger fra Bokkilden og er veldig fornøyd. De har kommet frem innen rimelig tid og det har aldri vært noen problemer.

Du har nok bare vært litt uheldig her og kanskje du har vært noe sent ute med din bestilling. Lurt å være ute i god tid nå som det snart er jul

Skrevet

Bestillte 25 november, og alle bøkene jeg bestillte sto det 3-10 dager leveringstid på.

Har fått 2 bøker - mangler 5 :/

Skrevet

Seriøst. Utrolig barnslig å tro at "tekniske problemer" betyr at de ikke har bøkene på lager.

Skrevet

Og du jobber i Bokkilden eller?

Ikke mye man kan spørre om her inne uten å bli kalt det ene eller det andre.

Er faktisk veldig frustrerende og ikke få det man har bestilt, det skal i tilegg sendes andre steder i landet så holder ikke at det kommer 22 desember akkurat.

Skrevet

Da ville jeg avbestilt de andre 5 og heller kjøpt dem i butikk, eventuelt kjøpt noe annet.

00:25

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Og ja, det kan jeg forstå. Men det blir utrolig teit å lage seg konspirasjonsteorier og tro at de lyver til kundene. Ikke så veldig mystisk å få tekniske problemer i den travleste tiden, selv om det ikke er heldig.

Skrevet

Men om de hadde tekniske problemer ville de vel ikke klart å sende meg noen bøker.

Jeg tror de lyver - har i tilegg sendt de 2(!) mail jeg ikke har fått svar på ang når jeg får bøkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...