Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Andre som har bestillt julegaver derfra, og ikke fått de? Har fått en svadamail om at de har "tekniske problemer" med utseendelse av noen av bøkene - tipper det betyr at de ikke har bøkene på lager. Siste gang jeg bestiller derfra!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 Javel. Noen seriøse som vil svare?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Har bestilt bøker flere ganger fra Bokkilden og er veldig fornøyd. De har kommet frem innen rimelig tid og det har aldri vært noen problemer. Du har nok bare vært litt uheldig her og kanskje du har vært noe sent ute med din bestilling. Lurt å være ute i god tid nå som det snart er jul
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Bestillte 25 november, og alle bøkene jeg bestillte sto det 3-10 dager leveringstid på. Har fått 2 bøker - mangler 5 :/
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Seriøst. Utrolig barnslig å tro at "tekniske problemer" betyr at de ikke har bøkene på lager.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Og du jobber i Bokkilden eller? Ikke mye man kan spørre om her inne uten å bli kalt det ene eller det andre. Er faktisk veldig frustrerende og ikke få det man har bestilt, det skal i tilegg sendes andre steder i landet så holder ikke at det kommer 22 desember akkurat.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Da ville jeg avbestilt de andre 5 og heller kjøpt dem i butikk, eventuelt kjøpt noe annet. 00:25
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Nei, det gjør jeg ikke. Og ja, det kan jeg forstå. Men det blir utrolig teit å lage seg konspirasjonsteorier og tro at de lyver til kundene. Ikke så veldig mystisk å få tekniske problemer i den travleste tiden, selv om det ikke er heldig.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 Men om de hadde tekniske problemer ville de vel ikke klart å sende meg noen bøker. Jeg tror de lyver - har i tilegg sendt de 2(!) mail jeg ikke har fått svar på ang når jeg får bøkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå