Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Den siste uka har baby vært skikkelig krevende.. Ligger og sutrer hele tiden, og vil helst sitte på fanget til folk. Kan ligge å skrike uten at jeg vet hvorfor. Hun kan være kjempetrett og gråte, men nekte å sove. Blir bare liggende å gråte lenge. Vet at hun er mett. Når hun først sovner så våkner hun ganske lett. Må opp å få henne til å sovne flere ganger om nettene nå.. Dette ble plutselig i den siste uka. Har alltid vært enkel å legge og sov hele natta før. Prøvde å ta tempen på henne i går, men hun begynte bare å bæsje. Det samme skjedde i dag. Og før jeg visste ordet av det lå hun å svømte i gulp og bæsj. Har hun bare en dårlig fase eller er det å bestille legetime det første jeg gjør i morgen? Hilsen en håpløs førstegangsmor
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Hvor gammel er hun? Fikk du tatt tempen til slutt?- virker hun varm? Kanskje det er "omgangssyke"- pass på at hun ikke blir dehydrert. Hvis du fortsatt er bekymret i morgen ville jeg ha ringt legekontoret å forhørt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå