Gå til innhold

Lei av folk som kommenterer magen min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååååååååååå!!! Jeg må få ut frustrasjon for er dritt lei av bekjente som bare må kommentere magen min!

Det er greit at nære venner og familie gjør det, for de har jeg kontakt med i hverdagen, og det er helt greit at bekjente og andre folk sier gratulerer eller spør om jeg er gravid :)

Men jeg er lei av alle som tror de er synske og skal gjette hvilket kjønn jeg får utifra hvilken mage jeg har!!! Jeg har ingen tro på dette med gutte og jente mage, selv om mange helt sikkert gjør det...

Men er det virkelig mulig at jeg skal få annerledes mage fordi barnet mitt har "utover" eller "innover" tiss? jeg tror nok ikke det, selv om mange helt sikkert tror på dette..

Jeg tror magen min rett og slett er et resultat av str på barnet, hvordan barnet ligger, hvor morkaka mi ligger, og hvilken kropp jeg hadde som utgangspunkt før jeg ble gravid... Vi er nok forskjellige alle sammen, både før, under og etter en graviditet :) og godt er vel det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sååå enig!!!

Komentarer på kjønn=magefasong. Og om at magen er for stor eller for liten, og alle de endeløse, idiotiske meningene om denne magen min.

Skulle tro folk tror jeg forventer at de skal ha en mening og kommentar om magen, men det vil jeg helst ikke.

Lurer på å trykke opp en T-skjorte med tekst; Ja, jeg er gravid, ellers ingen kommentar, takk. Eller noe lignende ;-)

Skrevet

Jeg er litt av en annen oppfating. Synes faktisk det er litt hyggelig med at så mange synes dette med min graviditet er så spennende. Om de kommenterer mage, eller tipper kjønne etc tyder bare på at de er interesserte i meg og den lille. Derfor må jeg si at om noen synes jeg er blitt stor eller har spiss eller rund mage, tar jeg det med et smil og synes det er hyggelig at de bryr seg og følger med:).

Uønskede berøringer kan jeg forøvrig være foruten.

Skrevet

jeg syntes bare det er koselig jeg :) kjempe kjekt at magen vokser og at folk legger merke til at jeg bærer fram en baby.

syntes det er kjempe kjekt at folk "gjetter" på hva som skjuler seg inni magen.

Har ett litt annet syn på det å gå gravid denne gangen enn første gang.

Skrevet

Enig med deg; bareglad..

Det er faktisk værre at folk bare måå ta på magen..

Men det er de menneskene jeg så vidt hilste på før jeg ble gravid som er irriterende... de bare må ta på meg eller må kommentere.. hehe :)

Jeg har plutselig blirr interessant å kjenne etter jeg ble gravid...

Men jeg har ikke noe imot at mine venniner, familie og kjæreste(såklart!) gjør det, for det er mennesker jeg er glad i som kjenner meg og som faktisk har et forhold til meg på ett eller annet vis..

Dette gjelder også kommentarer om magen..

Å være gravid fasinerer andre tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...