Gå til innhold

magesmerter. gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva dette er?

Jeg hadde en SA. Begynte å blø 21. november og etter innvendig ul 25. november så kom "fosteret" ut. Når jeg skal regne på syklusen, regner jeg da fra 21 eller 25?

Nå 9,10, og 11 desember hadde jeg eggløsningssmerter og eggløsningsslim. Så var alt normalt noen dager, men natt til 14 desember så våkna jeg av noen syke magesmerter. Det var så vondt at jeg følte jeg måtte kaste opp. Jeg tok to paracet og så måtte jeg plutselig på do, og da var jeg helt løs i magen og det var skikkelig vondt og gjorde vondt i eggstokkene å tisse. Etter en liten stund så ga smertene seg og jeg sovnet igjen. Etter dette så har jeg bare hatt litt vondt i magen, spesielt hvis jeg rydder og stresser.

Det jeg lurer på er om jeg har blitt gravid igjen.. Vet at det ikke er noen som kan gi meg et svar på dette, men er det noen som har opplevd noe lignende? Kan også si at vi har hatt sex noen dager før jeg kjente eggløsningen, og etter. Og dagen etter den intense magesmerten så hadde jeg plutselig kjempemye hvit utflod, men det ga seg samme dagen, men nå er det plutselig melkeaktig.

Lurer på om det er mulig å at dte kan ha vert festesmerte? har hatt det før men da var det mer som veldig vonde luftsmerter.

Tok en hcg prøve hos legen i dag ettersom jeg ikke har sjekka meg etter SA'en. Kan de se på den så tidlig om jeg er gravid..? Dumt spørsmål egentlig siden jeg vet at det er for tidlig men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...