Gjest Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 legger deg til som venn på facebook, til tross for at du aldri har lagt skjul på din avsky for vedkommende, hva gjør du da: 1) Ber ham holde fb invitasjonene langt unna deg ellers sender du en utskrift av fb siden til hans kone med farlig temperament og utover det overser ham 2) Legger ham til, tar utskrift av hans fb side og sender til kona hans 3) Overser at han har lagt deg til som venn ?
Patetica fåkksi Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 4) Sender ham en melding der du ber ham dra til helvete. Og gjør ham oppmerksom på at du kommer til å blokkere ham med en gang du har sendt meldingen, så han får ikke svart og heller ikke tatt kontakt via Fjes igjen. Hvem er det her? En gammel elsker?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 overser at han har lagt deg til som venn og avslår forespørselen.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Niks, langt fra elsker. En eks-kollega som hadde for vane å legge an på gifte damer som fikk for lite oppmerksomhet av typene sine ... samtidig som han er gift da med en stakkars dame som ikke kan norsk nok til å finne ut av alle sidesprangene hans. Eller i hvert fall påstår han at kona hans ikke aner noe. Irriterende fyr. Og i følge en annen eks-kollega som er en smule såret etter å ha blitt dumpet som elskeren hans for tredje gang er det masse beskjeder på veggen hans fra andre flørter. Siden jeg er i råttent humør i kveld har jeg litt lyst til å ta en utskrift og sende til kona hans. Siden han er så dum at han vil legge meg til som venn.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Du er så skikkelig du søta. Enda godt det er du som studerer til å bli sosionom og ikke meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 ikke sosionom, men velferdsviter men søt tar jeg i mot
Patetica fåkksi Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er ikke søt når det gjelder menn, og hvertfall ikke de som er av den irriterende sorten (flertallet?).
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Jeg innbilte meg at det var sosionomutdannelsen som var blitt oppusset med nytt navn :-) Beklager misforståelsen.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Ikke sant. Jeg har ingen planer om å være søt. Jeg bare lurer på om å overse ham helt, og ikke en gang trykke på avvis-knappen, eller å true med å sende en kopi av hele sullamitten til hans frue vil plage ham mest (for tro meg, å dele arbeidsplass med ham var plagsomt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå