Gå til innhold

hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og bf har prata om å prøve å bli sammen igjen.

jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette.

men uansett..inatt var det fjerde natta på rad at jeg drømte den samme drømmen om oss. det er det samme som skjer hver natt, bare forskjellige steder og historier bak om dere skjønner.

altså vi blir stengt inne på et rom, og blir der en stund da. så vi begynner å prate og vi klemmer og begynner å kysse. den klemmen er det varmeste jeg har kjent på lenge, han lukter i håret mitt og dt er skikkelig lidenskapelig liksom :)

jeg kommer ikke så langt i drømmen at vi har sex, jeg våkner liksom hver gang etter den klemmen og kysset.

noen som er gode på drømmetydning?

syns bare den delen med at vi blir stengt inne sammen hver natt er spesiell..noen som kan tenke seg til hva underbevistheten min vil si meg med dette? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midt på sommeren drømte jeg at jeg hadde sex med en av de to mennene jeg hater mest i hele verden, og det var hvertfall ikke noen form for ønskedrøm.

Det blir ofte sånn at man drømmer om ting som opptar mye tid i løpet av dagen.

Skrevet

Kanskje det at dere blir stengt inne, betyr at dere har et fellesskap ingen andre er med på? Det er bare dere to. Når dere får være alene uten andre til stede, kommer kjærligheten mellom dere fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...