vekten desember baby Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Skal til gynekolog veldig snart da jeg har så lange og ustabile sykluser. Noen som har vært utredet for dette og har noen erfaringer eller vet hva de gjør? Får man pergo?
GuttemammaTilTo Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 jeg skal til sykehuset hos gyn nå den 22.des, er veldig spent da legen min hadde stor tro på at pergo kunne hjelpe oss da jeg har sykluser på 44 dager (først nå har den blitt stabil, men tidligere fra 1-3mnd lange). så jeg regner med det blir vanlig gu kontroll og kanskje innvendig ul? åsså skal jeg hvertfall ymte frempå at jeg vil ha pergo. vi har nå prøvd på nr 2 i 1 år. første mann prøvde vi å få til i 1 1/2år. så nå vil jeg ha gang på saker og ting snart! hadde ikke så mye svar å gi deg egentlig, men jeg er litt i samme situasjon.. masse lykke til!!
K ♥ tærten Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har alltid slitt med veldig uregelmessige lange sykluser - alt fra 35 til 50 dager. Har hatt EL av meg selv i alle syklusene, men kjedelig når ting tar så lang tid. Var uregelmessig før jeg begynte på p-piller også - da så uregelmessig at jeg kunne gå 3 mndr eller 1 år uten mensen. Sluttet på p-pillene i oktober 08 etter anbefaling av legen siden jeg hadde vært så uregelmessig tidligere. Hun mente kroppen trengte minst 6 mndr for at syklusen skulle stabiliere seg etter p-pillebruk hvis den i det hele tatt gjorde det. Det skjedde ikke hos meg! Vi begynte å prøve i april 09, men pga disse lange syklusene er vi bare i 6 pp. Jeg var derfor hos gyn i november hvor det ble tatt undersøkelse av meg med inv. UL - alt fint, men litt pco. Tok også blodprøver på syklusdag 4 for å sjekke hormonene mine og de var fine. Har fått henvisning slik at samboer'n kan teste sine soldater når vi måtte ønske det, men vi venter litt med det siden vi ikke har prøvd så lenge og er såpass unge. Jeg fikk resept på dobbel pergo og har gått på det denne syklusen. Fikk EL på dag 15 og syklusen min blir 28 eller 29 dager Herlig!!! For meg har hvertfall pergo hjulpet veldig på sykluslengden - håper bare at den også kan hjelpe oss på veien mot en spire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå