desemberbarn12 Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Når kan man begynne å teste etter eggløsning (og samleie) om man er blitt gravid. Det viser vel ikke med en gang???
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Det absolutt tidligste man kan få positiv test er 8-9 dager (da har fosteret sannsynligvis vært festet i livmorveggen en dag eller to) men jeg har i hvertfall aldri fått positiv test før 14 dager etter. Ikke for at jeg ikke har prøvd:) Litt ivrig, ja...
ღMadame_mim ღ Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 jeg ville ha ventet med å teste til etter IKM uansett. Du kan risikere å bli unødvendig skuffet over negativ test før denne tiden.. Jeg vet det er vanskelig å vente, men det beste er nok å bite tennene sammen :-)
desemberbarn12 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2009 jadet r vanskelig ¨å la vere.... man kjenner liksom både litt her og der....og venter på en strek og så enda en =)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Jeg hadde el den 11 dagen i syklusen og testet positivt 5 dager før ikm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå