Gå til innhold

cherox viking.

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå vet jeg ikke om det er sånn det skrives, men dere skjønner vel...hehe..

vi skal ut å handle i morra, og tenkte å spørre her,hvor får jeg kjøpt de?

jeg har ikke så veldig lyst til å drasse rundt på 2 unger,svigermor og mann,for å lete...hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viking Thermo? Eurosko har de hvertfall.

Skrevet

De var nedsatt på skoringen for ikke mange dagene siden, så det er kanskje verdt et forsøk.

Skrevet

flott !!

da skal jeg sjekke de i morra...husker noen her prisen?

Skrevet

og ja,det var viking thermo jeg mente ja... ;-)

Skrevet

ok :-)

ser inne på skoringen nå, og der har de skofus,etter det jeg kan se, og de har jeg kikka på før, men jeg synes de ser så glatte ut,når det blir isete og snø ute.

noen som har de kanskje? men de jeg ser på koster 299 da, så ikke de samme som dere nevner her.(regner jeg med)

Skrevet

Jo det er sikkert de samme. Som jeg skrev over her så jeg de nedsatt på skoringen!

Skrevet

tusen takk :-) skal se på de i morra jeg....

men i motsetning til andre her inne(sikter til en annen tråd)

så kan jeg ikke ta en avgjørelsen alene, mannen min skal være sikker på at det er gode og solide støvler til barna, de skal jo ikke fryse sier han...hehe...er jo sant det da, men....noe klarer jeg å ta avgjørelsen på selv,etter å ha fostra opp snart 5 unger...hehe....

Skrevet

var på skoringen i dag. og de de har der til 299kr tåler ikke mer enn 2-3 minus-grader sa hun som jobba der. og de virka veldig glatte ja!

Skrevet

tusen takk...veldig kjekt å vite.

men sånne vanlige cherrox da? av den gode gamle typen, de tåler vel en del?

her har de hatt de før, men noen nevnte på at det var egentlig bare vanlig støvler med fòr i,og ikke så varme som jeg forsto....

ikke lett å bli klok på det store utvalget,var mye lettere før, for da kjøpte jeg de eller de lissom...

Skrevet

Både vanlige cherrox, slusher og viking thermo er både for kalde og glatte om vinteren. Plast isolerer ikke kulde, og det helper ikke all verdens med ullsåle og ullfor heller. Plasten blir for kald og stiv. Har viking thermo til gutten min men bare til bruk om høsten og våren når det ikke er minusgrader. Om vinteren bruker vi vintersko. Viking (og andre merker) har mange fine som holder godt på varmen og er relativt vanntette pga gore-tex. Anbefaler heller det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...