h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Merkelige greie dette her, men ifgøle en udnerrøksles ved Cmarbigde Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkel boktsvanee er. Det estnee som er vikitg er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd, retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan frotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odret i sin hleeht.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 merkelig ja... men tror faktisk at det stemmer jeg da. for hadde ikke noen problem med å lese den teksten
Iris Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Jepp, dette stemmer utmerket! Har sett dette før, men også da leste jeg teksten uten problemer. Tror dette skyldes det fenomenet man kaller "automatisering" av leseprosessen. Men prøv å la en person med dysleksi lese dette! Han/hun vil ha store problemer, ettersom dyslektikere i større grad fortsatt leser ved å stave bokstav for bokstav og så oversette disse til lyder som tilslutt utgjør et ord (som et lydord). En effektiv dysleksi-test, kanskje?
Lene~mor til tre Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 oi ja det er merkelig hehe, jeg hadde ingen problemer med å lese teksten hehe
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Ingen problemer med å skjønne hva du skrev jeg nei.
Jojo x3 Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Jeg leste de første linjene før jeg tenkte at her var det noe rart Skal teste den på mannen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå