Gå til innhold

Irritert på venninner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to venninner som har baby på samme alder som min. Vi treffes ca 1 gang i uka når jeg arrangerer treffet/cafetur/osv...

Nå ser jeg på facebook at de har kost seg i byn, uten å spørre meg, IGJEN! Det skjer ofte at de besøker hverandre... Jeg blir såra altså!

Jaja... "Venner"....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ta initiativ selv til å finne på noe og ikke sitte på gjerdet å vente på at andre skal spørre deg

Skrevet

Men det er jo nettopp det jeg gjør!

Jeg kan jo ikke lukte at de drar ut på egenhånd....Jeg ville jo vært med, eller hadde hatt lyst til å blitt tenkt på litt, siden det alltid er jeg som ellers tar initiativ!

HI

Skrevet

huff.. ja det er dorlig gjort. Men noen ganger er det dessvere sånn det er. Du kan jo skrive til dem at det hørtes koseli ut me bytur, kan dere ikke ringe neste gang dere ska så blir vi me? så ser du.. men ellers så gå på babytreff me andre, det arrangeres kansje noe av kommunen? Finn andre venner å hev deg over de to. Ikke verdt å bli lei seg for!

lykke til

Skrevet

Skjønner at du blir litt oppgitt jeg, men er de to gode venninner fra tidligere? Men man føler seg litt tilsidesatt om du hele tiden tar initiativ til noe for dere tre, men de inkl. sjelden deg.

Skrevet

Jeg kjenenr hun ene fra vi var små, så fant hu den andre venninna de senere åra, så føle jo at hun sklir fra meg :( Off, ikke kjekt! Føler meg litt alene nå da! Jeg har mange venner altså, så jeg skal klare meg med de, men det er litt sårt å være den som ikke blir inkludert like mye...

HI

Skrevet

Jeg har mange venninner. Når jeg skal finne på noe med en av dem pleier jeg å inkludere de andre. MEN, jeg har ei venninne som jeg har et helt spesielt forhold til. Vi har det bare så utrolig festlig når det bare er vi to sammen. Så når vi har sjangsen er vi sammen bare vi to. Kanskje er det slik med disse to også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...