mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Noen som har et bra termometer å anbefale? De er jo mindre pålitelig enn vanlig termometer som brukes i baken, men det er for vanskelig å bruke. Selv om jeg smører og forbereder henne aldri så mye er det ikke populært.
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 De bruker det på legevakta så veldig unøyaktig er det nok ikke. Ikke la deg lure til å kjøpe pannetermometer i hvertfall. Vårt viser 36, noe uansett hvor høy temperatur man egentlig har....
Plutselig_gravid Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Tror det kommer an på hvilket du kjøper. Jeg har et av braun sine og er fornøyd med det. Det har ikke vært mer enn 0,3 grader forskjell fra dette til rompetermometeret Dobbeltsjekker om tempen er over 39,5 og ellers dobbeltestet jeg mye i begynnelsen. Men, det funker ikke på de aller minste. De har for små hull i ørene og temperaturen blir derfor lavere enn hva den egentlig er siden man ikke kommer ordentlig til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå