Silja FullFres McQueen Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 (Nei, dette er ikke et "er jeg gravid?" innlegg Har testet to ganger, og begge negative Er nå straks 14 dager over.. Har ingen mensmurringer eller ømme bryst, slik som jeg har til vanlig. Har aldri vært så sent ute før, bruker å være pinlig nøyaktig... Ikke noe stress eller sånn for tiden, går heller ikke og tenker på det hele tiden, slik at den ikke kommer pga det... Synes bare det er så rart at den kan forskyve seg slik, helt uten videre... (Neida, trenger heller ingen råd egentlig, ville bare få det ut, da jeg kom på det nu plutselig.. Hehe)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Har ikke byttet prevensjonsmiddel i det siste heller?
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2009 Nikspiks. Hatt kobberspiral i straks fem år nå, har faktisk time hos lege i overmorra for å bytte den.. ;P
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Nei da må du vel sette en annonse i avisen:-D Dypt savnet jordbæruke ønskes tilbake, sist sett xx xx xx, burde vært her for 14 dager siden. Vær så snill å ring hvis du har opplysninger som fører til at den blir funnet:-) Dusør utloves.... Nei nå må jeg legge meg..... nå er alt morsom nå....
Silja FullFres McQueen Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2009 Hehehehehe =) Var litt morsom og den da.. ;D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 He he, kan jo hende at legen finner den da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå