Trønderbærta Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Gutten min på 4 år, hadde oppkast og diare, og vi var inne til legen til sjekk, vi kom inn til ei annen en fastlegen. Er nesten alltid stressede leger jeg snakker med, og som har lite tid, men hun tok så godt i mot oss, og henvendte seg hele tiden til gutten, og pga at han ikke fikk i seg noe væske, så skulle vi gi han medisin vi fikk, også skulle hun ringe å høre hvordan det gikk. Noen timer senere, ringte hun, og var lurte på hvordan det gikk og slikt! Han fikk tilslutt i seg væske, så vi slapp innleggelse på sykehus da
Sjokoladebanan Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 så flott :-) Godt at det finnes noen leger som er slik som det du beskrev. Jeg har vært litt uheldig med mine. Det er en ny lege hver gang jeg skal dit, og jeg føler vel de ser litt mer på pcskjermen enn meg for å si det sånn. Mulig jeg har vært litt uheldig jeg da men hehe. Godt å høre at gutten din slapp inneggelse, og god bedring. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå