prekæs Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Er jo helt forferdelig egentlig. Jeg tenker på den stakkars mannen til reveenka og trollet som sprakk. For ikke å snakke om onde stemødre og hekser som spiser små barn? Mye vold, for ikke å snakke om psykopatiske konger som gir bort døtrene sine?
Tommage♀♂ Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Ja. Jeg synes egentlig du skal sende en skriftlig klage til forlaget!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 jeg vedder på at du også hadde gitt bort et par barn om du hadde fått et skip som gikk like godt til lands som til vanns.... hihi
tante grusom master of law Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Nå har jeg funnet ut Ip-adressen din, og sendt en bekymringsmelding til barnevernet. Snart kommer politiet og konfiskerer eventyrbøkene.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 ahahhahaha! nå lo jeg godt!!!
Gjest Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 Vil bare si at jeg er glad for at Vibeke Sæther ikke lengre er på barne-tv. Gud, som jeg hadde mareritt om henne da jeg var liten! Til spørsmålet ditt: Ja, du burde sensurere det som sensureres kan. Et lite mini-Kina burde du innføre i heimen og sats på at barna dine ikke dør av slag når de oppdager hvor brutal verden egentlig er. Stå på og hald fram som du stever!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Ligg unna brødrene Grimm, de er ikke beregnet på små barn! Stemoren til snehvit måtte danse på glødende kull til hun døde i bryllupet.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 Huff, gjør du ikke det allerede?? Det gjør jeg ALLTID- for tenk hvilke senskader de kan få; traumatiske drømmer om giftige epler og sultne ulver, mannevonde troll under brua og i ja, i det hele tatt- skamme seg burde du!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Har du lest "kjærringa mot strømmen" eller? Grøss...... skrekkfilm sleng deg i veggen.....klippe-klippe-klippe.
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 Tenk litt på oss som også fikk med oss Pompel og Pilt, det var skummelt det. Og ikke minst da Lille trille datt ned fra hylla i Lekestue. Ingen kunne redde lille Trille.... Ja sikkert. De gadd ikke ringe ambulansen engang. Ja, så vil du ødelegge livet til barna dine så bare les Revenka og andre groteske eventyr. Få med deg eventyrer om Pannekaka også, en forferdelig trist slutt.
Patetica fåkksi Skrevet 15. desember 2009 #13 Skrevet 15. desember 2009 Mener du at du faktisk leser de bøkene som finnes på markedet for dine uskyldige barn? Her skriver jeg mine egne eventyr og TV'n viser kun videoer av oss selv på ferietur osv.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. desember 2009 #14 Skrevet 15. desember 2009 Kan være skremmende nok å vise mor i bikini her i hvertfall. Men nå snakker jeg om meg selv, bare så du ikke tror det er til deg, julepatetisk:-))
Patetica fåkksi Skrevet 15. desember 2009 #15 Skrevet 15. desember 2009 Hu mor her går ikke i bikini i ferien heller, jeg har strender langt oppi halsen siden jeg jobber tre meter fra en, året rundt.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. desember 2009 #16 Skrevet 15. desember 2009 He he, vi har begynt å bruke strendene igjen. Sånn ca 12 år etter at vi sluttet å jobbe med charterturister:-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 15. desember 2009 #17 Skrevet 15. desember 2009 Haha Selvfølgelig må du det!! Og i samme slengen synes jeg du skal sende brev til departementet så dette blir vanlig praksis i alle barnehager også!
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2009 #18 Skrevet 15. desember 2009 Kjære Prekæs, i den anledning skal jeg skrive inn et omskrevet eventyr til deg, bare jeg får satt på meg hodet. Det kan ta en natts søvn, kjenner jeg, men hold øye med naboen, det er der det kommer.
Dronningen! Skrevet 16. desember 2009 #20 Skrevet 16. desember 2009 Til og med Albert Åberg må jeg sensurere! Faren til Albert serverer saft på sengen, han røyker inne og hvor i alleste dager er moren hans?? Ps: Jeg har faktisk spurt en del mennesker om hvor moren er men ingen vet...
Gjest cunning stunts Skrevet 16. desember 2009 #21 Skrevet 16. desember 2009 Hun er ute og bytter julegaver. I mellomtida har gutta skifta låsene i døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå